4-сыныпқа «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау
«Әдебиеттік оқу» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 3 сағат, оқу жылына 102 сағатты құрайды.
Әдебиеттік оқу: Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалiмдерiне арналған / Рысқұлбекова Ә., Сейсенбаева К., Отыншинова Д., Жумашова А.– Алматы: АЛМАТЫКIТАП БАСПАСЫ, 2019. – 278 б.
Р/с | С/с | Ортақ бөлім | Сабақтың тақырыбы | Оқу мақсаттары | Сағат
саны |
Күні | Ескер
ту |
|
1- тоқсан 8 апта /24сағат/ | ||||||||
1-бөлім. | ||||||||
1 | 1 |
Менің Отаным — Қазақстан |
Отаным – бақыт ордасы
Қайырлы таң,балалар!Әдібай Табылды |
4.2.6.1–кейіпкердің,кейіпкерлердіңіс-әрекеті,мінез-құлқыныңөзгерусебептерінмәтіннентауып,салыстырыпбағалау. | 1 | |||
2 | 2 | Мен Қазақстан азаматымын
Туған жер.Өтебай Қанахин |
4.2.1.1шығарманыдауыстаптүсініп,рөлгебөліп,мәнерлепоқу,теріпоқу,шапшаңоқу.
4.2.3.1шығарманыңтақырыбыжәненегізгіойдыанықтау,автордыңойынмәтіндеректеріненкелтіреотырыпдәлелдеу. |
1 | ||||
3 | 3 | Отан туралы өлең-жыр оқимыз
Отан. Тұманбай Молдағалиев |
4.2.2.1–шығарманықайтақұруға,интерпретациялауғажәнебағалауғанегізделгенсұрақтарқоюжәнежауапберу.
4.2.7.1–шығармаданәдебикөркемдегішқұралдардытабужәнеолардықолдану. |
1 | ||||
4 | 4 | Қасиетті мекенім
Ақдауыл хан. Бердалы Рысбеков |
4.1.1.1–шығарманыңмазмұнынтолықтүсіну,кейбіртұстарыннақтылау,оқиғаныңсебеп-салдарынанықтауүшінсұрақтарқоюжәнежауапберу. | 1 | ||||
5 | 5 | Ер серігі – тұлпары
Тайбұрылдың шабысы |
4.2.7.1–шығармаданәдебикөркемдегішқұралдарды(теңеу,кейіптеу,эпитет)табужәнеолардықолдану.
4.2.3.1–шығарманыңтақырыбыжәненегізгіойдыанықтау,автордыңойынмәтіндеректеріненкелтіреотырыпдәлелдеу. |
1 | ||||
6 | 6 | Туған жердің таулары
Таудай болғым келеді.Мұқағалй Мақатаев
|
4.3.3.1–шығармашылықжұмысынсызбатүріндеұсыну. | 1 | ||||
7 | 7 | Ерлік ұмытылмайды
Қаһарман қыз Хиуза.Хиуза Доспанова |
4.1.3.1–шығарманыңтақырыбыжәнеқорытындыбөлімінегізіндесюжеттіңдамуынболжау,оныңсебебінтүсіндіру.
4.3.2.1–танысмәтінгежаңасюжеттеренгізу,өлең(төртжолды)жазу. |
1 | ||||
8 | 8 | Туған елге сағыныш
Дала сұңқары қиырға қарайды. Сапарғали Бегалин |
4.2.9.1–түрлідереккөздерденқажеттіақпараттытабу,өңдеужәнетұжырымжасаужәнесебеп-салдарлықбайланысынсызбатүріндекөрсету. | 1 | ||||
9 | 9 | Жер байлығы – ел байлығы
Мысойған.Тұрсын Жұртбай |
4.3.1.1–оқылғаншығармадағыоқиғажүйесінанықтап,оныбөліктергебөлу,әрбөліккеатқойып,жоспарқұру.
4.1.3.1–шығарманыңтақырыбыжәнеқорытындыбөлімінегізіндесюжеттіңдамуынболжау,оныңсебебінтүсіндіру. |
1 | ||||
10 | 10 | Тәуелсіздік күні
Тәуелсіздік. Қалқаман Сарин |
4.1.4.2–сөйлеубарысындаиллюстрациялар,көрнекіліктер,фотосуреттерқолдану. | 1 | ||||
11 | 11 |
Мен де еліме қызмет етемін Арман.Қадыр Мырза Әли |
4.3.1.1–оқылғаншығармадағыоқиғажүйесінанықтап,оныбөліктергебөлу,әрбөліккеатқойып,жоспарқұру.
4.3.2.1–танысмәтінгежаңакейіпкерлерқосу,жаңасюжеттеренгізу,өлең(төртжолды)жазу. 4.3.4.1–мұғалімніңкөмегіменшығарманыңқұрылымын,стилінжетілдіру,өзбетіншесынтұрғысынанбағалаужәнелексикалық,орфографиялық,пунктуациялыққателердітауыптүзету. |
1 | ||||
12 | 12 | Өзіңді тексер
Нені үйрендім? «Менің «Отаным – Қазақстан» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау. БЖБ № 1 |
1 | |||||
1 | ||||||||
ІІ-бөлім. |
||||||||
13 | 13 |
Құндылықтар |
Қазыналы қарттың тәлімі
Қазыналы қарттың тәлімі |
4.2.3.1–шығарманыңтақырыбыжәненегізгіойдыанықтау,автордыңойынмәтіндеректеріненкелтіреотырыпдәлелдеу.
4.2.1.1–шығарманыдауыстаптүсініп,рөлгебөліп,мәнерлепоқу,теріпоқу,шапшаңоқу. |
1 | |||
14 | 14 | Адами асыл қасиеттер
Не қымбат?Не қиын? Қазыбек би Әитеке шешен /ел аузынан/кітабынан |
4.2.2.1–шығарманықайтақұруға,интерпретациялауғажәнебағалауғанегізделгенсұрақтарқоюжәнежауапберу.
|
1 | ||||
15 | 15 | Ата-баба тәрбиесі
Ұшқан ұя.Бауыржан Момышұлы |
4.3.1.1–оқылғаншығармадағыоқиғажүйесінанықтап,оныбөліктергебөлу,әрбөліккеатқойып,жоспарқұру. | 1 | ||||
16 | 16 | Ана тілім – дана тілім
Ана тіліне тағзым.Мұзафар Әлімбаев |
4.2.3.1–шығарманыңтақырыбыжәненегізгіойдыанықтау,автордыңойынмәтіндеректеріненкелтіреотырыпдәлелдеу.
4.2.8.2–көркемшығарманымультфильмнұсқасыменсалыстыру. |
1 | ||||
17 | 17 | Қазына иесі кім?
Ғажайып бақ/ертегі/ |
4.3.3.1–шығармашылықжұмысынпрезентациятүріндеұсыну.
|
1 | ||||
18 | 18 | Ақыл – жастан
Ғажайып бақ/ертегі |
4.1.3.1–шығарманыңтақырыбынжәнеқорытындыбөлімінегізіндесюжеттіңдамуынболжау,оныңсебебінтүсіндіру.
4.1.5.1 – өзойын,сезімін,көзқарасынөмірдеболған,өзгешығармадағыұқсасоқиғаларменсалыстыраотырыпбілдіру. |
1 | ||||
19 | 19 | Жазу, сызу, өнер – адамның рухани құндылығы
Саң Жиенің әріп жасауы.Серік Нұғман |
4.3.1.1–оқылғаншығармадағыоқиғажүйесінанықтап,оныбөліктергебөлу,әрбөліккеатқойып,жоспарқұру.
4.2.7.1–шығармаданәдебикөркемдегішқұралдарды(теңеу,кейіптеу,эпитет,аллитерация,әсірелеу)табужәнеолардықолдану. |
1 | ||||
20 | 20 | «Жақсы» деген – немене, «жаман» деген – немене?
Шал мен бала.Бердібек Соқпақбаев |
4.2.6.1–кейіпкердің,кейіпкерлердіңіс-әрекеті,мінез-құлқыныңөзгерусебептерінмәтіннентауып,салыстырыпбағалау.
|
1 | ||||
21 | 21 | Уақыт – біздің құндылығымыз
Абайдың он бесінші қара сөзі
|
4.2.1.1–шығарманыдауыстаптүсініп,мәнерлепоқу,теріпоқу,шапшаңоқу.
4.2.3.1 – шығарманыңтақырыбыжәненегізгіойдыанықтау,автордыңойынмәтіндеректеріненкелтіреотырыпдәлелдеу. 4.2.4.1–аңыз,шешендіксөз,батырларжыры,фантастикалықәңгімелердіңжанрлықерекшеліктерінанықтау. |
1 | ||||
22 | 22 | Мен бақытты баламын
«Бақыт»дегн-не?/ертегі/ |
4.2.1.1–шығарманыдауыстаптүсініп,мәнерлепоқу,теріпоқу,шапшаңоқу.
4.2.3.1 – шығарманыңтақырыбыжәненегізгіойдыанықтау,автордыңойынмәтіндеректеріненкелтіреотырыпдәлелдеу. |
1 | ||||
23 | 23 |
Өзіңді тексер «Құндылықтар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау. БЖБ № 2 |
4.2.1.1–шығарманыдауыстаптүсініп,мәнерлепоқу,теріпоқу,шапшаңоқу.
|
1 | ||||
24 | 24 | Нені үйрендім?
ТЖБ 1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢСПЕЦИФИКАЦИЯСЫ |
1 | |||||