Дүниетану
( Барлығы-33 сағат , аптасына 1-сағат)
Ортақ тақырып | Бөлімшелер | Сабақтың тақырыбы | Оқу мақсаттары | сағат саны | мерзімі | ||||
1. Өзім туралы | 1.1.Мен кіммін? | 1.1.2.6 өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау | 1 | 08.09 | |||||
1.1 | 1.2.Қажет заттар | 1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың түсу көзін анықтау | 1 | 15.09 | |||||
1.3.Күн тәртібі | 1.1.2.4 күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру
1.1.2.5 тәулік уақыты мен апта күндерінің атауларын қолдану |
1 | 22.09 | ||||||
1.4.Жақсылықпен жаным дос | 1.1.1.3 отбасы мүшелерінің арасындағы өзара қамқорлықтың маңызын түсіндіріп, мысал келтіру | 1 | 29.09 | ||||||
2.Менің мектебім | 1.2Мектеп өмірімен танысу | 1.5.Мен және менің мектебім | 1.1.2.1 мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру | 1 | 06.10 | ||||
1.6.Мектепке баратын жол | 1.1.2.6 өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау | 1 | 13.10 | ||||||
1.7.Мектепке саяхат | 1.1.4.3 үйдегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру | 1 | 20.10 | ||||||
1.8.Мектеп ережелері | 1.1.4.4 жолда жүру тәртібін, жаяу жүргіншілердің қозғалысын реттейтін жол белгілерінің мәнін түсіндіру | 1 | 27.10 | ||||||
2-тоқсан | |||||||||
1.9.Дос болайық бәріміз | 1.1.2.2 мектептегі функционалдық аймақтардың орналасқан жерін анықтау
1.1.2.3 мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру |
1 | 10.11 | ||||||
3.Менің отбасым және достарым | 1.3 Мен және менің отбасым | 1.10.Менің отбасым | 1.1.2.3 мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру | 1 | 17.11 | ||||
1.11 Отбасындағы мерекелер | 1.1.1.1 түрлі дереккөздерді зерттей отырып, «отбасы» ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру
1.1.1.2 отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтау 1.1.6.1 отбасылық мерекелердің бірін сипаттау |
1 | 24.11 | ||||||
1.12Менің үйім | 1.1.1.3 отбасы мүшелерінің арасындағы қамқор қарым-қатынастың маңызын түсіндіріп, мысалдар келтіру
1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау |
1 | 28.11 | ||||||
4.Бізді қоршаған орта | 2.1 Жергілікті жерде бағдарлану | 1.13.Бағдарлауды үйренеміз | 1.2.1.1 жергілікті белгілер бойынша көкжиек тұстарын анықтау | 1 | 08.12 | ||||
1.3 Менің атамекенім | 1.14.Қала мен ауыл | 1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау | 1 | 15.12 | |||||
1.15.Мен қайда тұрамын? | 1.1.3.2 өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін, ғимараттарын және көрнекі жерлерін сипаттау | 1 | 22.12 | ||||||
2.2 Климат және ауа-райы | 1.16. Ауа райы деген не? | 1.2.2.1 ауа-райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтау
1.2.3.1 жыл мезгілдеріне орай табиғатта бос уақытты өткізу мүмкіндіктерін анықтау |
1 | 29.12 | |||||
3-тоқсан | |||||||||
5.Саяхат | 3.1 Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер | 1.17.Алғашқы адам. | 1.3.1.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу | 1 | 12,01 | ||||
3.2 Қазақстанның тарихи тамырлары | 1.18.Ежелгіата-бабаларымыз. | 1.3.2.1 көрнекі материалдар негізінде сақтардың өмір салтын сипаттау | 1 | 19,01 | |||||
1.19.Ұлы дала тарихы. | 1.3.4.1 дереккөздерді зерделеу арқылы Томирис туралы әңгімелеу | 1 | 26,01 | ||||||
3.5 Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және патриотизм | 1.20.Ертедегі саяхат. | 1.2.4.1 туризмнің мәнін түсіндіру
1.2.4.2 туристердің негізгі мақсаттарын анықтау 1.3.5.3 Қазақстан астанасы туралы шығармашылық жұмыстарды таныстырады |
1 | 09,02 | |||||
6. Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті | 3.2 Қазақстанның тарихи тамыры | 1.21.Мен қазақпын. | 1.3.2.1 көрнекі материалдар негізінде сақтардың өмір салтын сипаттау | 1 | 16,02 | ||||
3.5 Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және патриотизм | 1.22.Қазақстанның рәміздері. | 1.3.5.2 тәуелсіз мемлекеттің негізгі белгілері туралы әңгімелеу | 1 | 23,02 | |||||
1.3.5.1 Қазақстан Республикасының рәміздерін өзге елдердің рәміздерінен ажырату | |||||||||
3.3 Қазақстан тарихындағы маңызды оқиғалар | 1.23.Көне жазбалар. | 1.3.3.1 Қазақстан аумағындағы көне жазулар туралы білу
1.3.3.2 түрлі материалдарды, әдістер мен құралдарды пайдалана отырып көне жазуларды бейнелеу |
1 | 02,03 | |||||
3.1 Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер | 1.24.Алтын адам туралы аңыз. | 1.3.1.2 ежелгі заманның танымал тарихи ескерткіштері/жәдігерлері туралы әңгімелеу | 1 | 09,03 | |||||
3.5 Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және патриотизм | 1.25.Бәйтерек –өмір ағашы. | 1.3.5.3 Қазақстан астанасы туралы шығармашылық жұмыстарды таныстыру | 1 | 16,03 | |||||
4-тоқсан | |||||||||
7.Тағам және сусындар | 1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік | 1.26.Біз қалай тамақтанамыз? | 1.1.4.2 тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру | 1 | 06,04 | ||||
3.1 Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер | 1.27.Ертеде қалай тамақтанған? | 1.3.1.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу | 1 | 13,04 | |||||
1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік | 1.28.Дәмді әрі пайдалы | 1.1.4.1 жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру
1.1.4.2 тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру |
1 | 20,04 | |||||
1.29.Қазақстанда жасалған. | 1.1.1.4 тауар-ақша қатынасының қарапайым түрлерін түсіндіру | 1 | 27,04 | ||||||
1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың өндіру көзін анықтау | |||||||||
8. Дені саудың – жаны сау | 1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік | 1.30.Денің сау болсын десең | 1.1.4.1 жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру | 1 | 04,05 | ||||
2.1 Жергілікті жерде бағдарлану | 1.31.Тазалық-денсаулық кепілі | 1.2.1.2 табиғатта өзін-өзі ұстау ережелерін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру. | 1 | 11,05 | |||||
1.32.Үйдегі қауіпсіздік ережелері | 1.1.4.3 үйдегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру | 1 | 18,05 | ||||||
1.33.Айналадағы қауіп-қатер. | 1.1.4.6 шұғыл көмек қызметтерін біледі және олармен хабарласу жағдайларын анықтау | 1 | 25,05 |