КТЖ Қазақ тілі 2-сынып Көкжиек-Горизонт баспасы Күнтізбелік тақырыптық жоспар орыс мектеп

КТЖ Қазақ тілі 2-сынып Көкжиек-Горизонт баспасы Күнтізбелік тақырыптық жоспар

КТП Казахский язык 2 класс для русской школы издательство Кокжиек Горизонт Календарно-тематическое планирование

Ұзақ мерзімді жоспар

Ортақ тақырып Р\с Сабақтың тақырыбы Оқыту мақсаттары Сағат саны Мерзімі Ескер-ту
2а,в,

г,д

2б,е
I тоқсан — 24 сағат
1.Өзім туралы 1 Екінші сынып-та оқимын 2.1.1.1 — сұрау және түрлі көңіл күйді білдіру мақса-тында баяу және анық айтылған сөзді түсіну және интонациясы бойынша тиісінше іс-әрекет жасау.

2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

1 5.09 4.09
2 Мен сегіздемін 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағы-насын түсіну

2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсі-ніктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану.

1 6.09 6.09
3 Сен нешедесің? 2.1.1.1 — баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және интонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату

2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

1 8.09 8.09
4 Сурет саламын 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау.

2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

1 12.09 11.09
5 Бассейнге барамын 2.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау.

2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

1 13.09 13.09
6 Суда жүзіп үйренемін 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану.

1 15.09 15.09
7 Мен кеме құрастырамын 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

1 19.09 18.09
8 Ойыншығыңды көрсетші! 2.1.1.1 — баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және интонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату

2.4.3.1 — мұғалімнің қолдауымен сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану.

1 20.09 20.09
9 Қуыршағым-ның аты-Қарақат 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

2.2.3.1 — күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану

2.2.6.1 — ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау.

1 22.09 22.09
10 Мынау-қонжық па?

Бұл-жұмсақ ойыншық

2.1.1.1 — баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және интонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату

2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

1 26.09 25.09
11 Менің қояным бар 2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

2.4.5.1 — мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу.

1 27.09 27.09
12 Мен не үйрендім? 2.1.1.1 — сұрау және түрлі көңіл күйді білдіру мақсатында баяу және анық айтылған сөзді түсіну және интонациясы бойынша тиісінше іс-әрекет жасау.

2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу

1 29.09 29.09 БЖБ
2.Менің отбасым және достарым 13 Бұл-менің отбасым 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

2.4.1.1 — тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттерді қолданып, постер/мәтін құрастыру

2.2.6.1 — ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау

1 3.10 2.10
14 Мен інімді жақсы көремін 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау.

2.4.5.1 — мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу

2.5.1.3 — мұғалімнің қолдауымен сөйлемдегі етістіктің шақтарын, рай формаларын ауызша сөйлеу тілінде қолдану

1 4.10 4.10
15 Ағамның аты-Әділ 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу

2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу

1 6.10 6.10
16 Отбасыңда неше адам бар? 2.1.1.1 — баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және интонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату

2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану.

1 10.10 9.10
17 Әжем мейірімді 2.1.4.1 — тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау

2.2.6.1 — ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау

2.4.5.1 — мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу

1 11.10 11.10
18 Анам тосап жасайды 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру

1 13.10 13.10
19 Менің отбасым тату 2.1.4.1 — тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау

2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

2.2.6.1 — ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау

1 17.10 16.10
20 Менің ең жақын досым

Сенің неше досың бар?

2.1.1.1 — сұрау және түрлі көңіл күйді білдіру мақсатындабаяу және анық айтылған сөзді түсіну және интонациясы бойынша тиісінше іс-әрекет жасау.

2.4.5.1 — мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазы-луында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу

1 18.10 18.10
21 Балақай мен Карлсон-дос 2.1.4.1 — тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау

2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркес-терін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу

1 20.10 20.10
22 Досым туралы не білемін? 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу

2.4.3.1 — мұғалімнің қолдауымен сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану

1 24.10 23.10
23 Мен не үйрендім? 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу

1 25.10 25.10 БЖБ
24 Тоқсандық жиынтық бағалау 2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу 1 27.10 27.10 ТЖБ
II тоқсан-23 сағат
3-бөлім: Менің мектебім
3-бөлім: Менің мектебім 1 Мектептің жанында ойнаймыз 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу

1 7.11 6.11
2 Дүкен мектептің жанында 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау.

2.2.2.1 — сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем)

2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.

1 8.11 8.11
3 Кітап дүкеніне барамыз 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

2.2.3.1 — күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану

2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.

1 10.11 10.11
4 Менің оқу құрал-жабдығым 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

2.2.5.1 — мәлімет, кейіпкер, оқиғаларды салыстыру негізінде қарапайым пікір («мен …деп ойлаймын», «мен…деп санаймын», «маған… сияқты»,» маған… тәрізді») білдіру

2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу

2.4.5.1 — мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу

1 14.11 13.11
5 Мынау-қалың кітап 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру.

2.4.3.1 — мұғалімнің қолдауымен сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану

1 15.11 15.11
6 Менің қаламым 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау.

2.2.4.1 — суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау

2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу

1 17.11 17.11
7 Қарындашыңды берші! 2.1.1.1 — баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және интонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату

2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру.

1 21.11 20.11
8 Күнделік толтырамын 2.1.4.1 — тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау

2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу

1 22.11 22.11
9 Сөмкеме саламын 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу

2.2.6.1 — ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау.

1 24.11 24.11
10 Нәтиже сабақ 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау.

2.2.4.1 — суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау.

2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.

1 28.11 27.11
11 Мен не үйрендім? 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну.

2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу

1 29.11 29.11 БЖБ
4-бөлім: Туған өлкем
4-бөлім: Туған өлкем 12 Менің аулам 2.2.2.1 — сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем)

2.4.5.1 — мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу.

1 1.12 1.12
13 Аулада ойнаймын 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау .

2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу.

1 5.12 4.12
14 Тазалық сақтаймыз 2.1.4.1 — тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау

2.2.5.1 — мәлімет, кейіпкер, оқиғаларды салыстыру негізінде қарапайым пікір («мен …деп ойлаймын», «мен…деп санаймын», «маған… сияқты»,» маған… тәрізді») білдіру.

1 6.12 6.12
15 Ағаш отырғызамыз 2.2.2.1 — сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем)

2.2.6.1 — ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау.

2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.

1 8.12 8.12
16 Ауылға барамын 2.2.3.1 — күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану.

2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.

1 12.12 11.12
17 Атамның ауылы үлкен 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолда-нылатын сөздерден құралған қарапайым фраза-лардың мағынасын түсіну

2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/ постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру.

1 13.12 13.12
18 Астана-таза қала 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау.

2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркес-терін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу

1 15.12 15.12
19 Көше кең 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданыла-тын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

2.2.2.1 — сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем).

1 19.12 18.12
20 Нәтиже сабақ 2.1.1.1 — сұрау және түрлі көңіл күйді білдіру мақсатындабаяу және анық айтылған сөзді түсіну және интонациясы бойынша тиісінше іс-әрекет жасау

2.2.4.1 — суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау

1 20.12 20.12 БЖБ
21 Тоқсандық жиынтық бағалау 2.1.3.1 * — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау.

2.2.5.1 — мәлімет, кейіпкер, оқиғаларды салыстыру негізінде қарапайым пікір («мен …деп ойлаймын», «мен …деп санаймын», «маған … сияқты», маған … тәрізді») білдіру.

2.3.3.1 — мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ, ертегі, әңгіме) ажырату.

2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.

1 22.12 22.12
22 Мен не үйрендім? 2.1.1.1 — сұрау және түрлі көңіл күйді білдіру мақсатында баяу және анық айтылған сөзді түсіну және интонациясы бойынша тиісінше іс-әрекет жасау.

2.5.1.1 — мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану.

1 26.12 25.12
23 Өткенді қайталау 2.3.2.1 — шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну.

2.4.5.2 — мұғалімнің қолдауымен сөздерді дұрыс тасымалдау, тасымалдауға болмайтын сөздерді ажырату.

1 27.12 27.12
III тоқсан-31
1 Оң қолымда бес саусақ 2.1.1.1 — сұрау және түрлі көңіл күйді білдіру мақсатында баяу және анық айтылған сөзді түсіну және интонациясы бойынша тиісінше іс-әрекет жасау.

2.5.1.1 — мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану.

1 9.01 8.01
2 Дене мүшелері 2.3.2.1 — шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну.

2.4.5.2 — мұғалімнің қолдауымен сөздерді дұрыс тасымалдау, тасымалдауға болмайтын сөздерді ажырату.

1 10.01 10.01
3 Әлібек, тісіңді тазала! 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.

2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу.

1 12.01 12.01
4 Әнелдің шашы ұзын 2.2.6.1 — ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау .

2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу.

2.5.1.4 — мұғалім қолдауымен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану.

1 16.01 15.01
5 Менің көйлегім жаңа 2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу. 1 17.01 17.01
6 Сен күртеше киесің бе? 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.

2.5.1.3 — мұғалімнің қолдауымен сөйлемдегі етістіктің шақ, рай формаларын ауызша сөйлеу тілінде қолдану.

1 19.01 19.01
7 Әлібек, жылы киін! Ауырып қаласың 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау.

2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.

1 23.01 22.01
8 Қыста қалай киінеміз? 2.3.2.1 — шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну.

2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу.

1 24.01 24.01
9 Мен шырын ішемін 2.2.4.1 — суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау.

2.4.5.2 — мұғалімнің қолдауымен сөздерді дұрыс тасымалдау, тасымалдауға болмайтын сөздерді ажырату.

1 26.01 26.01
10 Сәбіз шырыны дәмді 2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстра-ция/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру.

1 30.01 29.01
11 Анардың пайдасы бар ма? 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.

2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.

1 31.01 31.01
12 Мен салқын су ішемін 2.3.2.1 — шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну.

2.4.5.2 — мұғалімнің қолдауымен сөздерді дұрыс тасымалдау, тасымалдауға болмайтын сөздерді ажырату.

1 2.02 2.02
13 Нәтиже сабақ 2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.

2.5.1.4 — мұғалім қолдауымен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану.

1 6.02 5.02
14 Мен не үйрендім? 2.1.3.1 Тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/ сызбалар таңдау/сипаттау

2.2.3.1 Күнделікті өмірде кездесетін жағдая-ттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану.

7.02 7.02 БЖБ
6-бөлім: Салт- дәстүр және ауыз
6-бөлім: Салт- дәстүр және ауыз әдебиеті 15 Інім мультфильм көреді 2.1.4.1 — тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау.

2.5.1.3 — мұғалімнің қолдауымен сөйлемдегі етістіктің шақ, рай формаларын ауызша сөйлеу тілінде қолдану.

1 9.02 9.02
16 Ертегі не туралы? 2.1.4.1 — тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау.

2.3.3.1 — мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ, ертегі, әңгіме) ажырату.

1 13.02 12.02
17 «Тігінші мен ай» 2.1.4.1 — тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау.

2.3.3.1 — мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ, ертегі, әңгіме) ажырату.

2.4.5.1 — мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу.

1 14.02 14.02
18 Қызық ертегі 2.1.4.1 — тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау.

2.3.3.1 — мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ, ертегі, әңгіме) ажырату.

1 16.02 16.02
19 Наурызда ән айтады 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау.

2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу.

1 20.02 19.02
20 Әжемнің айраны тәтті 2.3.2.1 — шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну.

2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.

1 21.02 21.02
21 Ол домбыра тартады 2.5.1.4 — мұғалім қолдауымен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану.

2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу.

1 23.02 23.02
22 Қошақаным сүйкімді 2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу.

2.5.1.4 — мұғалім қолдауымен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану.

1 27.02 26.02
23 Ақ лағым бар 2.2.4.1 — суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау.

2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу.

1 28.02 28.02
24 Менің мысығым ақ 2.3.2.1 — шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну.

2.5.1.4 — мұғалім қолдауымен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану.

1 2.03 2.03
25 Ақылды күшік 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау.

2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу.

1 6.03 5.03
26 Нәтиже сабақ 2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру.

2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркес-терін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.

1 7.03 7.03
27 Мен не үйрендім? 2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру.

2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркес-терін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.

9.03 9.03 БЖБ
28 Салт –дәстүр және ауыз әдебиеті (қайталау) 2.3.2.1 — шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну.

2.5.1.4 — мұғалім қолдауымен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану

13.03 12.03
29 Тоқсандық жиынтық бағалау 2.1.2.1 Баяу және анық айтылған жиі қолданы-латын сөздерден құралған қарапайым фраза-лардың мағынасын түсіну.

2.2.4.1 Суретті жоспар және тірек сөздер/ сұ-рақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау.

2.3.2.1 Шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фраза-лардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну

2.3.3.1 Мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ,ертегі, әңгіме) ажырату.

2.4.2.1 Оқыған/ аудио/бейнематериалдың маз-мұны бойынша жиі қолданылатын сөздер

мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.

1 14.03 14.03 ТЖБ
7-бөлім: Қоршаған орта
7-бөлім: Қоршаған орта 30 Терезеде гүл тұр 2.3.2.1 — шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну.

2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу.

1 16.03 16.03
31 Бұл ненің суреті? 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.

2.5.1.4 — мұғалім қолдауымен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану.

1 20.03 19.03
IV тоқсан-25 сағат
1 Ағаштың суретін саласың 2.2.4.1 — суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау.

2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу.

1 3.04 4.04
2 Бұл қандай гүл? 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.

2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.

1 4.04 6.04
3 Маған бәйшешек ұнайды 2.3.5.1 — мұғалімнің қолдауымен сөздік, анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу.

2.4.5.1 — мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу.

1 6.04 9.04
4 Гүл сыйлаймын 2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстра-ция/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру.

2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу.

1 10.04 11.04
5 Гүлге су құямыз 2.2.4.1 Суретті жоспар және тірек сөздер/ сұ-рақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау.

2.4.2.1 Оқыған/ аудио/бейнематериалдың маз-мұны бойынша жиі қолданылатын сөздер

мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.

1 11.04 13.04
6 Бейсенбіде тауға шығамын 2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану.

2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу.

1 13.04 16.04
7 Бүгін сәрсенбі ме? 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.

2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.

1 17.04 18.04
8 Сенбі күні сабақ аз 2.2.4.1 — суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау.

2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу.

1 18.04 20.04
9 Нәтиже сабақ 2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану.

2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру.

1 20.04 23.04
10 Мен не үйрендім? 2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану.

2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру.

24.04 25.04 БЖБ
8-бөлім: Саяхат
8-бөлім: Саяхат 11 Менің демалыс күнім 2.4.5.1 — мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу.

2.5.1.4 — мұғалім қолдауымен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану.

1 25.04 27.04
12 Жүр, «Думанға» барамыз 2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру.

2.4.5.1 — мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу.

1 27.04 30.04
13 Мұхитаралды көреміз 2.2.4.1 — суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау.

2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстра-ция/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру.

1 1.05 2.05
14 Мұхитаралды көреміз 2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.

2.5.1.3 — мұғалімнің қолдауымен сөйлемдегі етістіктің шақ, рай формаларын ауызша сөйлеу тілінде қолдану.

1 2.05 4.05
15 Маған «Думан» ұнады. 2.2.4.1 — суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау.

2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу.

1 4.05 7.05
16 Алақай, демалысқа шығамын! 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау.

2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру.

1 8.05 9.05
17 Сен қайда демаласың? 2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру.

2.5.1.4 — мұғалім қолдауымен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану.

1 9.05 11.05
18 Саған саяхат ұнай ма? 2.2.4.1 — суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау.

2.3.5.1 — мұғалімнің қолдауымен сөздік, анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу.

1 11.05 14.05
19 Сен ауылда болдың ба? 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.

2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.

1 15.05 16.05
20 Нәтиже сабақ 2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру.

2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу.

1 16.05 18.05 БЖБ
21 Мен не үйрендім? 2.3.2.1 Шағын мәтіндегі жиі қолданылатын

сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/ сөйлемдердің мағынасын

түсіну.

2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу.

2.5.1.4 — мұғалім қолдауымен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану.

1 18.05 21.05
22 Саяхат (қайталау) 2.1.4.1 Тыңдаған материалдың мазмұнын

түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды

және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау.

2.4.3.1 Мұғалімнің қолдауымен сөйлем

түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату

және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ

белгісі, леп белгісі) қолдану.

22.05 23.05
23 Тоқсандық жиынтық бағалау 2.1.4.1 Тыңдаған материалдың мазмұнын

түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды

және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау.

2.2.2.1 Сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3

сөйлем).

2.3.2.1 Шағын мәтіндегі жиі қолданылатын

сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/ сөйлемдердің мағынасын

түсіну.

2.4.3.1 Мұғалімнің қолдауымен сөйлем

түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату

және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ

белгісі, леп белгісі) қолдану.

23.05 23.05
24 Қорытынды сабақ 2.1.2.1 Баяу және анық айтылған жиі қолданы-латын сөздерден құралған қарапайым фраза-лардың мағынасын түсіну.

2.3.3.1 Мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ,ертегі, әңгіме) ажырату.

2.4.2.1 Оқыған/ аудио/бейнематериалдың маз-мұны бойынша жиі қолданылатын сөздер

мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.

25.05 25.05
Барлығы : 102 сағат

1-тоқсан-24 сағат, 2-тоқсан-23 сағат, 3-тоқсан-31сағат, 4-тоқсан-24 сағат.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *