КТЖ Қазақ тілі 4 класс орыс мектеп Алматыкітап баспасы Күнтізбелік тақырыптық жоспары

Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрі
міндетін атқарушысының
2017 жылғы 25 қазандағы
№ 545 бұйрығына

КТЖ Қазақ тілі 4 класс орыс мектеп Алматыкітап баспасы Күнтізбелік тақырыптық жоспары

Күнтізбелік тақырыптық жоспар

4 сынып

Қазақ тілі

саб. реті Тақырыптар Оқу мақсаттары Сағ. саны Мерзімі ЛГМ Үй тапсырмасы ескерту
І тоқсан (24 сағат)
  1. Менің Отаным – Қазақстан
1. 1. Қазақстанның қалалары 4.​1.​1.​1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру

4.​1.​2.​1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну

1 шығыс

батыс

оңтүстік

солтүстік

аймақ

5-бет 7-тапсырма
2. 2. Бурабайдағы демалыс 4.​2.​1.​1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

4.​2.​2.​1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру

1 аудан

орталық

алыс

8-бет 2-тапсырма
3. 3. «Туған ел» көрмесі 4.​3.​1.​1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

4.​3.​2.​1 бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну

1 халық

ұлт

шаңырақ

ту

бейнелеу

орын

9-бет 5-тапсырма
4. 4. Мемлекеттік рәміздер Рәміздер туралы білім сайысы 4.​4.​1.​1* шағын сюжетті комикс/буклет/
коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру4.​4.​5.​1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу

4.​1.​3.​1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру

1 елбасы

елтаңба

гимн

мемлекет

тәуелсіз

рәміз

ұлан

қыран

барыс

тұлпар қастерлейді тіршілік етеді

13-бет 3-тапсырма
5. 5. Өз туым (жоба) 4.​2.​3.​1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу 1 пішін

дөңгелек ортасында

оң жағында

сол жағында

15-бет 3-тапсырма
6. 6. Менің сапарым

Қайталау сабағы

4.​3.​4.​1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру 1 бұрылыс

киіз үй

малшы

қиылыс

19-бет 5-тапсырма
7. 7. Ауыл сыртында

Менің ауылым

4.​1.​3.​1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру 1 өмір сүреді қасында астында айналасында ішінде сыртында үстінде

Әне, міне

Анау, мынау

тану

23-бет 4-тапсырма
8. 8. Әлидің үйі.

Бөлмедегі заттар

4.​3.​4.​1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру

4.​5.​1.​1* мұғалімнің қолдауымен шылауларды, көмекші сөздерді ажырату, ауызекі және жазба тілде қолдану

1 алдында артында жанында

қарсы жер үй

асүй қонақбөлме жуынатын бөлме

кіреберіс

қойма

29-бет 5-тапсырма
9. 9. Сүйікті қаламыз 4.​5.​1.​2* көптік/тәуелдік/септік/ жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану 1 мейрамхана аялдама қонақүй

көлік тұрағы алаң

спорт сарайы сауда үйі дәмхана

31-бет 5-тапсырма
10. 10. Менің отбасым. БЖБ 4.​5.​1.​3* өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің грамматикалық категорияларын ауызекі және жазба тілде қолдану 1 Қыдыруға шығу

дәмді

салқын

33-бет 4-тапсырма
11. 11. Шегарашы. Қайталау 4.​5.​1.​5 *сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай және құрмалас сөйлем құрастыру 1 шегара шегарашы күзет

Отан

35-бет 6-тапсырма
  1. Құндылықтар
12. 1 Мейірімділік – асыл қасиет 4.​1.​1.​1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру

4.​1.​2.​1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну

1 мейірімді көрікті қарапайым еңбекқор ыстық 39-бет 6-тапсырма
13. 2 Еңбектің сыйы 4.​2.​1.​1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

4.​2.​2.​1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру

1 уәде

ұмыту

жауапты құрмет

41-бет 4-тапсырма
14. 3 Әдепті бала.

Үлгілі оқушы

4.​3.​1.​1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

4.​3.​2.​1 бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну

1 шындық

әдет

жомарт

адал

қасиет

сабырлы

45-бет 5-тапсырма
15. 4 Анамның тапсырмасы 4.​2.​3.​1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу

4.​2.​6.​1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту

1 міндет

міндетті түрде

49-бет 5-тапсырма
16. 5 Қамқор немере БЖБ 4.​3.​4.​1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру 1 борыш

тірек

мақсат

туысқан

пікір

қамқор болу алғыс айту

51-бет 3-тапсырма
17. 6 Не жақсы? Не жаман? Қайталау 4.​1.​4.​1* тыңдаған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлық байланысын (кейіпкерлер, оқиға) және негізгі ойды мұғалімнің қолдауымен анықтау 1 түйме

алдау

еріну

мақұлдау

күту

54-бет 3-тапсырма
18. 7 Қуыршақтар 4.​3.​1.​1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

4.​3.​2.​1 бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну

1 Осындай ұрыншақ сотқар

жомарт қызғаншақ жалқау

60-бет 3-тапсырма
19. 8 Жаман жолдас 4.​1.​3.​1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру 1 ұялу

қарт

достық

62-бет 4-тапсырма
20. 9 Шегірке мен құмырсқа 4.​2.​3.​1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу

4.​2.​6.​1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту

1 сауықшыл мұңды

өлеңшіл

65-бет 6-тапсырма
21. 10 Көмекші робот.

Менің қалауым

4.​3.​4.​1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру 1 Таныстыру

Баспана

құрастыру

69-бет 4-тапсырма
22. 11 ТЖБ 4.​3.​4.​1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру 1
23 12 Қайырымды қойшы 4.​1.​4.​1* тыңдаған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлық байланысын (кейіпкерлер, оқиға) және негізгі ойды мұғалімнің қолдауымен анықтау 1 қиыршық тас асыл тас бұзылып қалу 72-бет 3-тапсырма
24. 13 Мысық, әтеш және Түлкі 4.​2.​3.​1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу

4.​2.​6.​1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту

1 достық

құтқару шыдамсыз себебі

бұршақ

75-бет 5-тапсырма
ІІ тоқсан (24 сағат)
  1. Мәдени мұра
25. 1. Қаладан келеміз 4.​1.​1.​1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру

4.​1.​2.​1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну

1 өріс

жайлау маңдайынан иіскеу

80-бет 3-тапсырма
26. 2. Нағыз өнер –қолөнер 4.​1.​3.​1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау 1 құмыра қоржын былғары 83-бет 4-тапсырма
27. 3. Базарлық 4.​2.​1.​1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

4.​2.​2.​1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру

1 ірімшік

қаймақ

құрт

тақия

табу

86-бет 6-тапсырма
28. 4. Отбасылық мереке

«Тұсаукесер» жыры

4.​3.​1.​1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

4.​3.​3.​1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау

1 кимешек шапан

тақия

камзол

қосетек көйлек

жыр

мәдениет

ала жіп

дәстүр

бата

88-бет 4-тапсырма
29. 5. Кәдесый 4.​2.​5.​1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, … оның пікірінше, … , оның айтуынша, …, кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау 1 текемет

ою-өрнек қымбат кәдесый

мұра

сәнді

95-бет 5-тапсырма
30. 6. Сиқырлы кілем. Қайталау 4.​3.​5.​1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу 1 көне сарай сиқырлы кірпіш

кесене ескерткіш

98-бет 4-тапсырма
31. 7. Көне ғасыр қонақтары 4.​1.​1.​1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру

4.​1.​2.​1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну

1 ғасыр

саз

таңғалу

104-бет 5-тапсырма
32. 8. Зергерлік бұйымдар

Дауылпаз – бабалар мұрасы

4.​1.​3.​1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау 1 мыс

құжат

тиын

маңызды

ұрпақ жау жорық бақсы жаршы дауыс күшейткіш

106-бет 4-тапсырма
33. 9. Айтыс өнері.

Ұлт аспаптары

4.​3.​1.​1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

4.​3.​3.​1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау

1 айтыс

шаһар шілдехана жетіген

қобыз

сыбызғы асатаяқ

аспап

111-бет 7-тапсырма
34. 10. Ата, бата беріңіз! БЖБ 4.​2.​5.​1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, … оның пікірінше, … , оның айтуынша, …, кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау 1 Қыдыр ата

бата

аманат

аңыз

118-бет 5-тапсырма
35. 11. Абай Құнанбайұлы – ұлы ақын. Қайталау 4.​5.​1.​1* мұғалімнің қолдауымен шылауларды, көмекші сөздерді ажырату, ауызша/жазбаша тілде қолдану

4.​5.​1.​2* көптік/ тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

1 құжат

баспана қолжазба мақтаныш

ұлы

ақын

жазушы

121-бет 4-тапсырма
  1. Мамандықтар әлемі
36. 1. Байқауға қатысамын

Сахна қызықтары

4.​1.​1.​1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру

4.​1.​2.​1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну

1 мамандық таңдау

әнші

биші

жүлде жеңімпаз

сахна

актер сазгер көрермен қазылар алқасы тілші

болашақ

5-бет 3-тапсырма
37. 2. Дизайнер

Кішкентай тігінші

4.​3.​1.​1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

4.​3.​3.​1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау

1 сәнгер

мата

сән үлгісі

сән үйі тапсырыс жіп

қайшы

түйе

ине

11-бет 5-тапсырма
38. 3. Кондитерлік фабрикада 4.​1.​3.​1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау 1 кондитер қоспалар

суыту

еріту

безендіру

15-бет 3-тапсырма
39. 4. Ас мәзірі 4.​2.​3.​1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу

4.​2.​4.​1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау

1 даяшы

аспаз

19-бет 7-тапсырма
40. 5. Еңбек адамдары қайталау 4.​3.​3.​1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау

4.​3.​4.​1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру

1 диқан диірменші жүгізуші сатушы

есепші

21-бет 5-тапсырма
41. 6. Сәулетшінің өнері. БЖБ 4.​1.​5.​1* тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау

4. .​2.​3.​1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу

1 ұста

сәулетші құрылысшы шатыр баспалдақ көлем

27-бет 4-тапсырма
42. 7. Шаштаразда

Шаш үлгісін таңдаймыз

4.​2.​5.​1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, … оның пікірінше, … , оның айтуынша, …, кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау 1 шаштараз сусабын

тарақ алжапқыш

шаш қыстырғыш жабын тікірею

ұйысу тақырлап алу

30-бет 3-тапсырма
43. 8. Киім дүкенінде 4.​4.​1.​1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру

4.​4.​2.​1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу

1 өлшем

баға

түр

малақай бөкебай бәтеңке белдемше

37-бет 6-тапсырма
44. 9. Қайда сауда жасадың? 4.​4.​5.​1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу

4.​4.​5.​2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау

1 тауар

бұйым

сауда орны

40-бет 4-тапсырма
45. 10. Мен дәрігер боламын 4.​1.​5.​1* тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау

4. .​2.​3.​1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу

қабылдау

ісіп кету тамақты шаю, тамағым ауырады, құлағым шулайды, басым айналады

43-бет 4-тапсырма
46. 11. ТЖБ 4.​4.​1.​1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру

4.​4.​2.​1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу

47. 12. Спортшы. 4.​2.​2.​1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру

4.​2.​3.​1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу

1 спортшы жанкүйер бапкер

түр

47-бет 4-тапсырма
48. 13. Қайталау 4.​2.​5.​1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, … оның пікірінше, … , оның айтуынша, …, кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау
ІІІ тоқсан (30 сағат)
  1. Табиғат құбылыстары
49. 1. Күн райы болжамы Жайсыз күн 4.​1.​1.​1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру

4.​1.​2.​1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну

1 ашық

бұлтты

жаңбыр

жылы

ерте,кеш

жарқырау

жел, жайсыз құлау, қолайлы сәуле

53-бет 6-тапсырма
50. 2. Аймақтар табиғаты 4.​3.​1.​1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

4.​3.​3.​1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау

1 . биыл

боран

түске дейін түстен кейін еру

ұзақ

үнемі

жиі кемпірқосақ

61-бет 7-тапсырма
51. 3. Қысқы ойын 4.​4.​1.​1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру

4.​4.​2.​1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу

1 шана

шаңғы

тоңу

мұз

аққала

қырау

63-бет 5-тапсырма
52. 4. Күн райын бақылайық 4.​1.​3.​1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау 1 тұман

бұршақ көктайғақ моншақ

абайла

65-бет 4-тапсырма
53. 5. Ғажайып қыс

Қыстағы аңшылық

4.​2.​3.​1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу

4.​2.​4.​1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау

1 сүңгі

мұзайдын сырғанақ

тебу

аңшы

бүркітші аңшылық

аң аулау құлақшын қашу

69-бет 4-тапсырма
54. 6. Айналаны салыстыру 4.​4.​2.​1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу

4.​4.​5.​1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу

1 75-бет 5-тапсырма
55. 7. Алматы мен Нұр-Сұлтан 4.​1.​5.​1* тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау

4. .​2.​3.​1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу

1 78-бет 5-тапсырма
56. 8. Қайталау.Менің білуімше 4.​2.​5.​1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, … оның пікірінше, … , оның айтуынша, …, кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау 1 құбылмалы мекен

өзгеру

83-бет 5-тапсырма
57. 9. Халықтық болжам 4.​3.​4.​1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру

4.​3.​5.​1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу

1 найзағай

шық

құрғақ

тышқан

ін

күркіреу

87-бет 5-тапсырма
58. 10. Көктемгі өзгерістер

Жау-жау жаңбыр

4.​4.​1.​1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру

4.​4.​2.​1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу

1 былтыр

тағы

табиғат оянады жылға

су ағады

қолшатыр гүлдеу

тамшы

көктеу

сағыну

89-бет 4-тапсырма
59. 11. Дауылдан қорықтым

Қауіпті мекен

4.​4.​2.​1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу

4.​4.​5.​1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу

1 дауыл

қатты

қорқу

толқын жағажай

теңіз

жартас

Қауіпті жанартау жылан

көне

тайпа

құпия

96-бет 5-тапсырма
60. 12. Жасанды мұхит

Теңіз астында

4.​4.​5.​1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу

4.​4.​5.​2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау

1 тұз

су перісі балдыр

мұхит

жасанды

қоңыр

Терең

сүңгуір

теңіз түбі маржан

101-бет 4-тапсырма
61. 13. Орманды аймақ 4.​4.​1.​1* шағын сюжетті комикс/буклет/
коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру4.​4.​5.​1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу
1 бу/булан

құтқару

өрт

сарғаю

қашу

ауысу

қылқанжапы-рақ, сөндіру

107-бет 5-тапсырма
62. 14. БЖБ. Қайталау 4.​1.​3.​1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру 1 110-бет 8-тапсырма
  1. Қоршаған ортаны қорғау
63. 1. Табиғат ортақ үйіміз

Қорықта

4.​1.​1.​1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру

4.​1.​2.​1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну

1 киік

марал

қорғау

мал дәрігер

қорық

мүйіз

еркін жүру жайылу қоршау

112-бет 3-тапсырма
64. 2. Сұлулықты сақтайық 4.​3.​1.​1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

4.​3.​3.​1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау

1 теке

ешкі

тұяқ

шөл

азаю

жойылу

117-бет 4-тапсырма
65. 3. Ұсыныс білдіремін 4.​4.​1.​1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру

4.​4.​2.​1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу

1 ұсыныс

пікір

тыйым салу

ату

соғу

121-бет 5-тапсырма
66. 4. Ақылды аң 4.​1.​3.​1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау 1 үйір

жорыққа шығу

қоректену

124-бет 5-тапсырма
67. 5. Ааш отырғызу

Емен ағашы

4.​2.​3.​1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу

4.​2.​4.​1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау

1 емен

қайың

терек

тоғай

тамыр

аялау

емен

көп жасау

сая

жаңғақ

қабық

дің

бұта

127-бет 5-тапсырма
68. 6. Емен ағашы 4.​3.​3.​1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау

4.​3.​4.​1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру

1 129-бет 5-тапсырма
69. 7. Пайдалы өсімдіктер

«Қызыл кітапқа» енген өсімдіктер

4.​4.​2.​1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу

4.​4.​5.​1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу

1 жусан

сексеул

қоға

алабота

жою

гүлзар раушангүл тікенек

сирек

теру

131-бет 2-тапсырма
70. 8. БЖБ. Қайталау 4.​2.​5.​1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, … оның пікірінше, … , оның айтуынша, …, кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау 1 136-бет 6-тапсырма
71. 9. Жәндіктердің айтысы 4.​3.​4.​1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру

4.​3.​5.​1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу

1 қанқыз

маса

инелік

139-бет 3-тапсырма
72. 10. Құмырсқаның илеуі 4.​4.​1.​1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру

4.​4.​2.​1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу

1 илеу

аталық

аналық дернәсіл

142-бет 5-тапсырма
73. 11. Каспий теңізі 4.​4.​5.​1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу

4.​4.​5.​2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау

1 бағалау

көгал уылдырық қоқиқаз

шағала

145-бет 5-тапсырма
74. 12. Құстар мен жәндіктер Табиғат қорғаушылары 4.​4.​2.​1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу

4.​4.​5.​1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу

1 бозторғай немқұрайды шөлден

тарғыл арамшөп дымқыл

жәшік

148-бет 5-тапсырма
75. 13. Қоқыс тастама

Қайта өңдеу

4.​4.​5.​1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу

4.​4.​5.​2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау

1 түтін

көлеңке

тастап кету бүлдіру пайдалану өңдеу

өнім

шығару

артық

153-бет 4-тапсырма
76 14. ТЖБ 4.​4.​1.​1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру

4.​4.​2.​1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу

1 Сөздіктерді қайталау
77 15. Қалдықсыз өмір сүрейік 4.​1.​1.​1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру

4.​1.​2.​1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну

1 қалдық

өнім

өндірістік

еру

шіру

улы зат

158-бет 4-тапсырма
78 16. Суды үнемдеу. Қайталау 4.​2.​1.​1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

4.​2.​2.​1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру

1 үнемдеу

текше метр ауызсу

164-бет 6-тапсырма
ІҮ тоқсан (24 сағат)
  1. Ғарышқа саяхат
79 1. Ғарышкер болғым келеді Байқоңыр 4.​4.​1.​1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру

4.​4.​2.​1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу

ғарышкер ғарыш

алыс

жақын

айлақ зымыран

жер серігі сынақ

кеңістік

6-бет 5-тапсырма
80 2. Ғарышкеме

Ғарыштағы ас мәзірі

4.​2.​3.​1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу

4.​2.​4.​1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау

арнайы

тар

шақырым оралу

салмақ жоғалту

11-бет 4-тапсырма
81 3. Қазақстанның тұңғыш ғарышкері

Талғат Мұсабаев

4.​4.​2.​1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу

4.​4.​5.​1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу

айналу

батыл

марапат марапаттау әуе

құпия

жымыңдау

17-бет 5-тапсырма
82 4. Айдын Айымбетов

Қайталау

4.​2.​5.​1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, … оның пікірінше, … , оның айтуынша, …, кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау шөп шабу жарқырау 23-бет 7-тапсырма
83 5. Шарға ұқсас денелер

Ғаламшарлар

4.​4.​1.​1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру

4.​4.​2.​1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу

ғаламшар дөңгелек

ұқсас телескоп

ірі

ұсақ

28-бет, 4-тапсырма
84 6. Мен астроном боламын 4.​4.​2.​1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу

4.​4.​5.​1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу

астроном ғылым тартылыс күші тозаң

кеңістік

33-бет 4-тапсырма
85 7. Ғаламшар сипаты 4.​2.​3.​1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу

4.​2.​4.​1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау

күн жүйесі

түзу

35-бет 3-тапсырма
86 8. Қызылжұлдызға (Масрқа) саяхат 4.​3.​4.​1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру

4.​3.​5.​1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу

шұңқыр

қатпар

38-бет, 5-тапсырма
87 9. Жетіқарақшы 4.​1.​1.​1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру

4.​1.​2.​1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну

Жетіқарақшы Үркер

жоғалу

42-бет 6-тапсырма
88 10. Оның қалауын білемін 4.​2.​3.​1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу

4.​2.​4.​1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау

44-бет 4-тапсырма
89 11. БЖБ. Қайталау 4.​4.​2.​1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу

4.​4.​5.​1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу

47-бет 4-тапсырма
  1. Болашаққа саяхат
90 1. Сиқырлы қорап 4.​4.​1.​1* шағын сюжетті комикс/буклет/
коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру4.​4.​5.​1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу
ақырын

басқа

қорап

кілт

49-бет 4-тапсырма
91 2. Болашақтың мектебі

Менің қиялымдағы мектеп

4.​1.​3.​1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру жақында

шетел

бірнеше меңгеру

заман

озық

ақпарат

53-бет 5-тапсырма
92 3. Заманауи көлік 4.​1.​1.​1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру

4.​1.​2.​1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну

заманауи сапалы қуатталады 58-бет, 5-тапсырма
93 4. Сиқырлы доп 4.​2.​1.​1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

4.​2.​2.​1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру

сұйық

атқару

61-бет 4-тапсырма
94 5. Ақылды үй

Өзгеру мен даму

4.​3.​1.​1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

4.​3.​3.​1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау

ақпарат

даму

келесі

әсіресе өзгеру

кезінде

63-бет 4-тапсырма
95 6. БЖБ. Қайталау 4.​1.​3.​1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау 69-бет 6-тапсырма
96 7. Сағат неше? 4.​2.​3.​1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу

4.​2.​4.​1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау

шаршау

тетік

72-бет 4-тапсырма
97 8. Музейде 4.​3.​3.​1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау

4.​3.​4.​1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру

өнертабыс келесі

кезінде

алға

75-бет 7-тапсырма
98 9. Денені шынықтырудың пайдасы 4.​4.​2.​1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу

4.​4.​5.​1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу

шешім

қатысу жаттықтырушы

77-бет 6-тапсырма
99 10. Болашақтың жоспары. Күнтізбе 4.​1.​5.​1* тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау

4. .​2.​3.​1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу

күнтізбе болашақ

үлгеру

сенім

81-бет, 8-тапсырма
100 11. ТЖБ 4.​3.​4.​1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру

4.​3.​5.​1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу

Қайталау
101 12. Өнертапқыш бала

Айға сапар

4.​2.​5.​1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, … оның пікірінше, … , оның айтуынша, …, кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау өнертапқыш үмітті ақтау өтірік өлең

түс

83-бет 5-тапсырма
102 13. Қайта оралу. Қайталау. 4.​4.​5.​1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу

4.​4.​5.​2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау

ойластыру Жылдық қайталау

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *