1-сыныпқа «Денешынықтыру» пәні бойынша қысқа мерзімді жоспарлау
Пән бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 3 сағат, оқу жылында 99 сағатты құрайды.
Сабақ жоспары № 1
Күні:
Сынып: 1 Пәні: Денешынықтыру |
Мектеп:
Мұғалімі: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы | Қауіпсіздік ережесі.
Дене тәрбиесі дегеніміз не |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.3.4.4. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау | ||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы
8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Күш сынаспақ |
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Күні:
Сынып: 1 Пәні: Денешынықтыру |
Мектеп: Сабақ жоспары№ 2
Қатыспағандар саны: Қатыспағандар: Мұғалімі: Байділдаева Г. |
||
Сабақтың тақырыбы | Қауіпсіздік ережесі.
Дене тәрбиесі дегеніміз не |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.3.4.4. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау | ||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы
8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Арқан тарту. |
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Сабақ жоспары: №3
Күні:
Сынып: 1 А,Ә,Б,В,Г,Д |
Мектеп: Мұғалімі: .
Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы | Қауіпсіздік ережесі.
Дене тәрбиесі дегеніміз не |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.3.1.1 Денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белседілігін ұғыну. | ||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы
8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Көтермек Орамал тастамақ |
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Күні:
Сынып: 1 А,Ә,Б,В,Г,Д |
Сабақ жоспар: №4 Мектеп: Мұғалімі: .
Қатыспағандар саны: Қатысқандар: |
||
Сабақтың тақырыбы | Күн тәртібі, таңғы жаттығу және серігу | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.3.2.2 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау.
1.3.3.3 Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау |
||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы
8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Ақсерек-көксерек. |
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілгін қайта |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетәрбиелеу. |
Сабақ жоспары: №5
Күні:
Сынып: 1 А,Ә,Б,В,Г,Д |
Қатысқандар саны: Мектеп:
Қатыспағандар саны: Мұғалімі: . |
||
Сабақтың тақырыбы | Күн тәртібі, таңғы жаттығу және серігу | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.3.2.2 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау.
1.3.3.3 Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау |
||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы
8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Асау мәстек Ойын бастаушы арқанды жерден 50 см –дей биік етіп керіп байлайды да қасындағы балаларға Былай дейді. Ер екеніңді білейін Ешкі сойып берейін Тақия алсаң еңкейіп Құламасаң теңкейіп Ерлігіңе сенейін Ойын шартын қабылдап ,ортаға шыққан бала: Асау мәстек бұл болса Үйретейін көріңіз Маған таяқ беріңіз!-дейді де таяқпен арқаннан асылып жердегі тақияны іліп алуы керек.Ойынды келесі бала осылай жалғастырады. |
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Сабақ жоспары: №6
Күні:
Сынып: 1А, Ә,Б,В,Г,Д Пәні: Дене шынықтыру |
Мектеп: Мұғалімі: .
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы | Күн тәртібі, таңғы жаттығу және серігу | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.3.2.2 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау.
1.3.3.3 Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау |
||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы
8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Соқыр теке. |
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Сабақ жоспары: №7
Күні:
Сынып: 1 А,Ә, Б, В,Г, Д Пәні: Дене шынықтыру |
Мектеп: Мұғалімі: .
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы | Жүгіру және жүру | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу | ||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы
8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Күш сынаспақ |
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Күні:
Сынып:1 Е |
Қатысқандар саны: Сабақ жоспары:№8
Қатыспағандар саны: Мектеп: Мұғ:Мырзағұл Ж. |
||
Сабақтың тақырыбы | Жүгіру және жүру | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу | ||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы
8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Арқан тарту. |
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Күні:
Сынып: 1 Е |
Қатысқандар саны: Сабақ жоспары:№9
Қатыспағандар саны: Мектеп: Мұғ: Мырзағұл Ж. |
||
Сабақтың тақырыбы | Жүгіру және жүру | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу | ||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы
8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Көтермек Орамал тастамақ |
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Күні:
Сынып: 1 А,Ә,Б,В,Г,Д |
Қатысқандар саны: Сабақ жоспары:№10
Қатыспағандар саны: Мектеп: Мұғ: Мырзағұл Ж. |
||
Сабақтың тақырыбы | Секіру және лақтыру | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.1.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындауда негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын біледі, жасай алу
1.3.5.5. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау |
||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы
8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Ақсерек-көксерек. |
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Сабақ жоспары: №11
Күні:
Сынып: 1 А,Ә,Б,В,Г, Д |
Қатысқандар саны: Мектеп:
Қатыспағандар саны:Мұғ: Мырзағұл Ж. |
||
Сабақтың тақырыбы | Секіру және лақтыру | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.1.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындауда негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын біледі, жасай алу
1.3.5.5. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау |
||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы
8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Асау мәстек Ойын бастаушы арқанды жерден 50 см –дей биік етіп керіп байлайды да қасындағы балаларға Былай дейді. Ер екеніңді білейін Ешкі сойып берейін Тақия алсаң еңкейіп Құламасаң теңкейіп Ерлігіңе сенейін Ойын шартын қабылдап ,ортаға шыққан бала: Асау мәстек бұл болса Үйретейін көріңіз Маған таяқ беріңіз!-дейді де таяқпен арқаннан асылып жердегі тақияны іліп алуы керек.Ойынды келесі бала осылай жалғастырады. |
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Сабақ жоспары:№ 12
Күні:
Сынып: 1 А,Ә,Б,В,Г,Д Пәні: денешынықтыру |
Қатысқандар саны: Мектеп:
Қатыспағандар саны: Мұғалімі: . |
||
Сабақтың тақырыбы | Секіру және лақтыру | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.1.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындауда негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын біледі, жасай алу
1.3.5.5. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау |
||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы
8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Түйілген орамал Ойын жүргізуші ойынды өзі бастайды.Ең алдымен балаларды айналасына жинап алады да «1,2,3» — деп дауыстайды.Осы кезде балалар жан-жаққа бытырай қашады.Ал ойын жүргізушісі қолында түйілген орамалы бар баланы қуалайды.Ол орамалды басқа біреуге лақтырады қағып алған бала қаша жөнеледі.Осылайша ойын жүргізіледі,түйулі орамалды алғанша қуалай береді.Ұсталған ойыншы көпшілік ұйғарымымен ортада тұрып өнер көрсетеді..Одан кейін ойын жүргізуші ауыстырылады.ойын ойнап болған соң балалар шеңбер жасап тұралы. |
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Күні:
Сынып: 1 А,Ә,Б,В,Г,Д |
Қатысқандар саны: Сабақ жоспары:№13
Қатыспағандар саны: Мек: Мұғ: |
||
Сабақтың тақырыбы | Секіру және лақтыру | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.1.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындауда негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын біледі, жасай алу
1.3.5.5. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау |
||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы
8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Күш сынаспақ |
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Күні:
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы | Рөлдік -сюжеттік қозғалмалы ойындар | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.2.8.8 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін білу және басқаларының рөлін анықтап тани бастау | ||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы
8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Арқан тарту. |
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Күні:
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы | Рөлдік -сюжеттік қозғалмалы ойындар | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.2.8.8 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін білу және басқаларының рөлін анықтап тани бастау | ||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы
8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Көтермек Орамал тастамақ |
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Күні:
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы | Бірқатар қимыл-қозғалыс дағдылары | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу
1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы
8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Ақсерек-көксерек. |
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Күні:
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы | Бірқатар қимыл-қозғалыс дағдылары | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу
1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы
8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Асау мәстек Ойын бастаушы арқанды жерден 50 см –дей биік етіп керіп байлайды да қасындағы балаларға Былай дейді. Ер екеніңді білейін Ешкі сойып берейін Тақия алсаң еңкейіп Құламасаң теңкейіп Ерлігіңе сенейін Ойын шартын қабылдап ,ортаға шыққан бала: Асау мәстек бұл болса Үйретейін көріңіз Маған таяқ беріңіз!-дейді де таяқпен арқаннан асылып жердегі тақияны іліп алуы керек.Ойынды келесі бала осылай жалғастырады. |
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Күні:
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы | Бірқатар қимыл-қозғалыс дағдылары | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу
1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы
8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Соқыр теке. |
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Күні:
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы | Бірқатар қимыл-қозғалыс дағдылары | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу
1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы
8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Күш сынаспақ |
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Күні:
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы | Бірқатар қимыл-қозғалыс дағдылары | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу
1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай |
||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы
8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Арқан тарту. |
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |