КТЖ Қазақ тілі 2-сынып Көкжиек-Горизонт баспасы Күнтізбелік тақырыптық жоспар
КТП Казахский язык 2 класс для русской школы издательство Кокжиек Горизонт Календарно-тематическое планирование
Ұзақ мерзімді жоспар
Ортақ тақырып | Р\с | Сабақтың тақырыбы | Оқыту мақсаттары | Сағат саны | Мерзімі | Ескер-ту | ||
2а,в,
г,д |
2б,е | |||||||
I тоқсан — 24 сағат | ||||||||
1.Өзім туралы | 1 | Екінші сынып-та оқимын | 2.1.1.1 — сұрау және түрлі көңіл күйді білдіру мақса-тында баяу және анық айтылған сөзді түсіну және интонациясы бойынша тиісінше іс-әрекет жасау.
2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану |
1 | 5.09 | 4.09 | ||
2 | Мен сегіздемін | 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағы-насын түсіну
2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсі-ніктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану. |
1 | 6.09 | 6.09 | |||
3 | Сен нешедесің? | 2.1.1.1 — баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және интонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату
2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану |
1 | 8.09 | 8.09 | |||
4 | Сурет саламын | 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау.
2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану |
1 | 12.09 | 11.09 | |||
5 | Бассейнге барамын | 2.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау.
2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану |
1 | 13.09 | 13.09 | |||
6 | Суда жүзіп үйренемін | 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну
2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану. |
1 | 15.09 | 15.09 | |||
7 | Мен кеме құрастырамын | 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну
2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану |
1 | 19.09 | 18.09 | |||
8 | Ойыншығыңды көрсетші! | 2.1.1.1 — баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және интонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату
2.4.3.1 — мұғалімнің қолдауымен сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану. |
1 | 20.09 | 20.09 | |||
9 | Қуыршағым-ның аты-Қарақат | 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну
2.2.3.1 — күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану 2.2.6.1 — ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау. |
1 | 22.09 | 22.09 | |||
10 | Мынау-қонжық па?
Бұл-жұмсақ ойыншық |
2.1.1.1 — баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және интонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату
2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану |
1 | 26.09 | 25.09 | |||
11 | Менің қояным бар | 2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану
2.4.5.1 — мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу. |
1 | 27.09 | 27.09 | |||
12 | Мен не үйрендім? | 2.1.1.1 — сұрау және түрлі көңіл күйді білдіру мақсатында баяу және анық айтылған сөзді түсіну және интонациясы бойынша тиісінше іс-әрекет жасау.
2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу |
1 | 29.09 | 29.09 | БЖБ | ||
2.Менің отбасым және достарым | 13 | Бұл-менің отбасым | 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну
2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану 2.4.1.1 — тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттерді қолданып, постер/мәтін құрастыру 2.2.6.1 — ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау |
1 | 3.10 | 2.10 | ||
14 | Мен інімді жақсы көремін | 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау.
2.4.5.1 — мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу 2.5.1.3 — мұғалімнің қолдауымен сөйлемдегі етістіктің шақтарын, рай формаларын ауызша сөйлеу тілінде қолдану |
1 | 4.10 | 4.10 | |||
15 | Ағамның аты-Әділ | 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу
2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу |
1 | 6.10 | 6.10 | |||
16 | Отбасыңда неше адам бар? | 2.1.1.1 — баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және интонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату
2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану. |
1 | 10.10 | 9.10 | |||
17 | Әжем мейірімді | 2.1.4.1 — тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау
2.2.6.1 — ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау 2.4.5.1 — мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу |
1 | 11.10 | 11.10 | |||
18 | Анам тосап жасайды | 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну
2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру |
1 | 13.10 | 13.10 | |||
19 | Менің отбасым тату | 2.1.4.1 — тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау
2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану 2.2.6.1 — ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау |
1 | 17.10 | 16.10 | |||
20 | Менің ең жақын досым
Сенің неше досың бар? |
2.1.1.1 — сұрау және түрлі көңіл күйді білдіру мақсатындабаяу және анық айтылған сөзді түсіну және интонациясы бойынша тиісінше іс-әрекет жасау.
2.4.5.1 — мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазы-луында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу |
1 | 18.10 | 18.10 | |||
21 | Балақай мен Карлсон-дос | 2.1.4.1 — тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау
2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркес-терін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу |
1 | 20.10 | 20.10 | |||
22 | Досым туралы не білемін? | 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу
2.4.3.1 — мұғалімнің қолдауымен сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану |
1 | 24.10 | 23.10 | |||
23 | Мен не үйрендім? | 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну
2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу |
1 | 25.10 | 25.10 | БЖБ | ||
24 | Тоқсандық жиынтық бағалау | 2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу | 1 | 27.10 | 27.10 | ТЖБ | ||
II тоқсан-23 сағат | ||||||||
3-бөлім: Менің мектебім | ||||||||
3-бөлім: Менің мектебім | 1 | Мектептің жанында ойнаймыз | 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну
2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу |
1 | 7.11 | 6.11 | ||
2 | Дүкен мектептің жанында | 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау.
2.2.2.1 — сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем) 2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу. |
1 | 8.11 | 8.11 | |||
3 | Кітап дүкеніне барамыз | 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну
2.2.3.1 — күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу. |
1 | 10.11 | 10.11 | |||
4 | Менің оқу құрал-жабдығым | 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну
2.2.5.1 — мәлімет, кейіпкер, оқиғаларды салыстыру негізінде қарапайым пікір («мен …деп ойлаймын», «мен…деп санаймын», «маған… сияқты»,» маған… тәрізді») білдіру 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу 2.4.5.1 — мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу |
1 | 14.11 | 13.11 | |||
5 | Мынау-қалың кітап | 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну
2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру. 2.4.3.1 — мұғалімнің қолдауымен сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану |
1 | 15.11 | 15.11 | |||
6 | Менің қаламым | 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау.
2.2.4.1 — суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау 2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу |
1 | 17.11 | 17.11 | |||
7 | Қарындашыңды берші! | 2.1.1.1 — баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және интонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату
2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру. |
1 | 21.11 | 20.11 | |||
8 | Күнделік толтырамын | 2.1.4.1 — тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау
2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу |
1 | 22.11 | 22.11 | |||
9 | Сөмкеме саламын | 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну
2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу 2.2.6.1 — ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау. |
1 | 24.11 | 24.11 | |||
10 | Нәтиже сабақ | 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау.
2.2.4.1 — суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау. 2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу. |
1 | 28.11 | 27.11 | |||
11 | Мен не үйрендім? | 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну.
2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу |
1 | 29.11 | 29.11 | БЖБ | ||
4-бөлім: Туған өлкем | ||||||||
4-бөлім: Туған өлкем | 12 | Менің аулам | 2.2.2.1 — сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем)
2.4.5.1 — мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу. |
1 | 1.12 | 1.12 | ||
13 | Аулада ойнаймын | 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау .
2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу. |
1 | 5.12 | 4.12 | |||
14 | Тазалық сақтаймыз | 2.1.4.1 — тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау
2.2.5.1 — мәлімет, кейіпкер, оқиғаларды салыстыру негізінде қарапайым пікір («мен …деп ойлаймын», «мен…деп санаймын», «маған… сияқты»,» маған… тәрізді») білдіру. |
1 | 6.12 | 6.12 | |||
15 | Ағаш отырғызамыз | 2.2.2.1 — сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем)
2.2.6.1 — ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау. 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу. |
1 | 8.12 | 8.12 | |||
16 | Ауылға барамын | 2.2.3.1 — күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану.
2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу. |
1 | 12.12 | 11.12 | |||
17 | Атамның ауылы үлкен | 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолда-нылатын сөздерден құралған қарапайым фраза-лардың мағынасын түсіну
2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/ постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру. |
1 | 13.12 | 13.12 | |||
18 | Астана-таза қала | 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау.
2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркес-терін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу |
1 | 15.12 | 15.12 | |||
19 | Көше кең | 2.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданыла-тын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну
2.2.2.1 — сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем). |
1 | 19.12 | 18.12 | |||
20 | Нәтиже сабақ | 2.1.1.1 — сұрау және түрлі көңіл күйді білдіру мақсатындабаяу және анық айтылған сөзді түсіну және интонациясы бойынша тиісінше іс-әрекет жасау
2.2.4.1 — суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау |
1 | 20.12 | 20.12 | БЖБ | ||
21 | Тоқсандық жиынтық бағалау | 2.1.3.1 * — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау.
2.2.5.1 — мәлімет, кейіпкер, оқиғаларды салыстыру негізінде қарапайым пікір («мен …деп ойлаймын», «мен …деп санаймын», «маған … сияқты», маған … тәрізді») білдіру. 2.3.3.1 — мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ, ертегі, әңгіме) ажырату. 2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу. |
1 | 22.12 | 22.12 | |||
22 | Мен не үйрендім? | 2.1.1.1 — сұрау және түрлі көңіл күйді білдіру мақсатында баяу және анық айтылған сөзді түсіну және интонациясы бойынша тиісінше іс-әрекет жасау.
2.5.1.1 — мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану. |
1 | 26.12 | 25.12 | |||
23 | Өткенді қайталау | 2.3.2.1 — шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну.
2.4.5.2 — мұғалімнің қолдауымен сөздерді дұрыс тасымалдау, тасымалдауға болмайтын сөздерді ажырату. |
1 | 27.12 | 27.12 | |||
III тоқсан-31 | ||||||||
1 | Оң қолымда бес саусақ | 2.1.1.1 — сұрау және түрлі көңіл күйді білдіру мақсатында баяу және анық айтылған сөзді түсіну және интонациясы бойынша тиісінше іс-әрекет жасау.
2.5.1.1 — мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану. |
1 | 9.01 | 8.01 | |||
2 | Дене мүшелері | 2.3.2.1 — шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну.
2.4.5.2 — мұғалімнің қолдауымен сөздерді дұрыс тасымалдау, тасымалдауға болмайтын сөздерді ажырату. |
1 | 10.01 | 10.01 | |||
3 | Әлібек, тісіңді тазала! | 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.
2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу. |
1 | 12.01 | 12.01 | |||
4 | Әнелдің шашы ұзын | 2.2.6.1 — ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау .
2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу. 2.5.1.4 — мұғалім қолдауымен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану. |
1 | 16.01 | 15.01 | |||
5 | Менің көйлегім жаңа | 2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу. | 1 | 17.01 | 17.01 | |||
6 | Сен күртеше киесің бе? | 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.
2.5.1.3 — мұғалімнің қолдауымен сөйлемдегі етістіктің шақ, рай формаларын ауызша сөйлеу тілінде қолдану. |
1 | 19.01 | 19.01 | |||
7 | Әлібек, жылы киін! Ауырып қаласың | 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау.
2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу. |
1 | 23.01 | 22.01 | |||
8 | Қыста қалай киінеміз? | 2.3.2.1 — шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну.
2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу. |
1 | 24.01 | 24.01 | |||
9 | Мен шырын ішемін | 2.2.4.1 — суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау.
2.4.5.2 — мұғалімнің қолдауымен сөздерді дұрыс тасымалдау, тасымалдауға болмайтын сөздерді ажырату. |
1 | 26.01 | 26.01 | |||
10 | Сәбіз шырыны дәмді | 2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану
2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстра-ция/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру. |
1 | 30.01 | 29.01 | |||
11 | Анардың пайдасы бар ма? | 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.
2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу. |
1 | 31.01 | 31.01 | |||
12 | Мен салқын су ішемін | 2.3.2.1 — шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну.
2.4.5.2 — мұғалімнің қолдауымен сөздерді дұрыс тасымалдау, тасымалдауға болмайтын сөздерді ажырату. |
1 | 2.02 | 2.02 | |||
13 | Нәтиже сабақ | 2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.
2.5.1.4 — мұғалім қолдауымен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану. |
1 | 6.02 | 5.02 | |||
14 | Мен не үйрендім? | 2.1.3.1 Тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/ сызбалар таңдау/сипаттау
2.2.3.1 Күнделікті өмірде кездесетін жағдая-ттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану. |
7.02 | 7.02 | БЖБ | |||
6-бөлім: Салт- дәстүр және ауыз | ||||||||
6-бөлім: Салт- дәстүр және ауыз әдебиеті | 15 | Інім мультфильм көреді | 2.1.4.1 — тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау.
2.5.1.3 — мұғалімнің қолдауымен сөйлемдегі етістіктің шақ, рай формаларын ауызша сөйлеу тілінде қолдану. |
1 | 9.02 | 9.02 | ||
16 | Ертегі не туралы? | 2.1.4.1 — тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау.
2.3.3.1 — мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ, ертегі, әңгіме) ажырату. |
1 | 13.02 | 12.02 | |||
17 | «Тігінші мен ай» | 2.1.4.1 — тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау.
2.3.3.1 — мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ, ертегі, әңгіме) ажырату. 2.4.5.1 — мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу. |
1 | 14.02 | 14.02 | |||
18 | Қызық ертегі | 2.1.4.1 — тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау.
2.3.3.1 — мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ, ертегі, әңгіме) ажырату. |
1 | 16.02 | 16.02 | |||
19 | Наурызда ән айтады | 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау.
2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу. |
1 | 20.02 | 19.02 | |||
20 | Әжемнің айраны тәтті | 2.3.2.1 — шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну.
2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу. |
1 | 21.02 | 21.02 | |||
21 | Ол домбыра тартады | 2.5.1.4 — мұғалім қолдауымен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану.
2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу. |
1 | 23.02 | 23.02 | |||
22 | Қошақаным сүйкімді | 2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу.
2.5.1.4 — мұғалім қолдауымен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану. |
1 | 27.02 | 26.02 | |||
23 | Ақ лағым бар | 2.2.4.1 — суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау.
2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу. |
1 | 28.02 | 28.02 | |||
24 | Менің мысығым ақ | 2.3.2.1 — шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну.
2.5.1.4 — мұғалім қолдауымен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану. |
1 | 2.03 | 2.03 | |||
25 | Ақылды күшік | 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау.
2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу. |
1 | 6.03 | 5.03 | |||
26 | Нәтиже сабақ | 2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру.
2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркес-терін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу. |
1 | 7.03 | 7.03 | |||
27 | Мен не үйрендім? | 2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру.
2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркес-терін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу. |
9.03 | 9.03 | БЖБ | |||
28 | Салт –дәстүр және ауыз әдебиеті (қайталау) | 2.3.2.1 — шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну.
2.5.1.4 — мұғалім қолдауымен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану |
13.03 | 12.03 | ||||
29 | Тоқсандық жиынтық бағалау | 2.1.2.1 Баяу және анық айтылған жиі қолданы-латын сөздерден құралған қарапайым фраза-лардың мағынасын түсіну.
2.2.4.1 Суретті жоспар және тірек сөздер/ сұ-рақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау. 2.3.2.1 Шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фраза-лардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну 2.3.3.1 Мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ,ертегі, әңгіме) ажырату. 2.4.2.1 Оқыған/ аудио/бейнематериалдың маз-мұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу. |
1 | 14.03 | 14.03 | ТЖБ | ||
7-бөлім: Қоршаған орта | ||||||||
7-бөлім: Қоршаған орта | 30 | Терезеде гүл тұр | 2.3.2.1 — шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну.
2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу. |
1 | 16.03 | 16.03 | ||
31 | Бұл ненің суреті? | 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.
2.5.1.4 — мұғалім қолдауымен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану. |
1 | 20.03 | 19.03 | |||
IV тоқсан-25 сағат | ||||||||
1 | Ағаштың суретін саласың | 2.2.4.1 — суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау.
2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу. |
1 | 3.04 | 4.04 | |||
2 | Бұл қандай гүл? | 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.
2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу. |
1 | 4.04 | 6.04 | |||
3 | Маған бәйшешек ұнайды | 2.3.5.1 — мұғалімнің қолдауымен сөздік, анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу.
2.4.5.1 — мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу. |
1 | 6.04 | 9.04 | |||
4 | Гүл сыйлаймын | 2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстра-ция/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру.
2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу. |
1 | 10.04 | 11.04 | |||
5 | Гүлге су құямыз | 2.2.4.1 Суретті жоспар және тірек сөздер/ сұ-рақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау.
2.4.2.1 Оқыған/ аудио/бейнематериалдың маз-мұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу. |
1 | 11.04 | 13.04 | |||
6 | Бейсенбіде тауға шығамын | 2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану.
2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу. |
1 | 13.04 | 16.04 | |||
7 | Бүгін сәрсенбі ме? | 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.
2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу. |
1 | 17.04 | 18.04 | |||
8 | Сенбі күні сабақ аз | 2.2.4.1 — суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау.
2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу. |
1 | 18.04 | 20.04 | |||
9 | Нәтиже сабақ | 2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану.
2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру. |
1 | 20.04 | 23.04 | |||
10 | Мен не үйрендім? | 2.2.1.1 — өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану.
2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру. |
24.04 | 25.04 | БЖБ | |||
8-бөлім: Саяхат | ||||||||
8-бөлім: Саяхат | 11 | Менің демалыс күнім | 2.4.5.1 — мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу.
2.5.1.4 — мұғалім қолдауымен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану. |
1 | 25.04 | 27.04 | ||
12 | Жүр, «Думанға» барамыз | 2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру.
2.4.5.1 — мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу. |
1 | 27.04 | 30.04 | |||
13 | Мұхитаралды көреміз | 2.2.4.1 — суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау.
2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстра-ция/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру. |
1 | 1.05 | 2.05 | |||
14 | Мұхитаралды көреміз | 2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.
2.5.1.3 — мұғалімнің қолдауымен сөйлемдегі етістіктің шақ, рай формаларын ауызша сөйлеу тілінде қолдану. |
1 | 2.05 | 4.05 | |||
15 | Маған «Думан» ұнады. | 2.2.4.1 — суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау.
2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу. |
1 | 4.05 | 7.05 | |||
16 | Алақай, демалысқа шығамын! | 2.1.5.1 — мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау.
2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру. |
1 | 8.05 | 9.05 | |||
17 | Сен қайда демаласың? | 2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру.
2.5.1.4 — мұғалім қолдауымен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану. |
1 | 9.05 | 11.05 | |||
18 | Саған саяхат ұнай ма? | 2.2.4.1 — суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау.
2.3.5.1 — мұғалімнің қолдауымен сөздік, анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу. |
1 | 11.05 | 14.05 | |||
19 | Сен ауылда болдың ба? | 2.3.1.1 — шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.
2.4.2.1 — оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу. |
1 | 15.05 | 16.05 | |||
20 | Нәтиже сабақ | 2.3.4.1 — мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру.
2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу. |
1 | 16.05 | 18.05 | БЖБ | ||
21 | Мен не үйрендім? | 2.3.2.1 Шағын мәтіндегі жиі қолданылатын
сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/ сөйлемдердің мағынасын түсіну. 2.4.4.1 — бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу. 2.5.1.4 — мұғалім қолдауымен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану. |
1 | 18.05 | 21.05 | |||
22 | Саяхат (қайталау) | 2.1.4.1 Тыңдаған материалдың мазмұнын
түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау. 2.4.3.1 Мұғалімнің қолдауымен сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану. |
22.05 | 23.05 | ||||
23 | Тоқсандық жиынтық бағалау | 2.1.4.1 Тыңдаған материалдың мазмұнын
түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау. 2.2.2.1 Сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем). 2.3.2.1 Шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/ сөйлемдердің мағынасын түсіну. 2.4.3.1 Мұғалімнің қолдауымен сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану. |
23.05 | 23.05 | ||||
24 | Қорытынды сабақ | 2.1.2.1 Баяу және анық айтылған жиі қолданы-латын сөздерден құралған қарапайым фраза-лардың мағынасын түсіну.
2.3.3.1 Мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ,ертегі, әңгіме) ажырату. 2.4.2.1 Оқыған/ аудио/бейнематериалдың маз-мұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу. |
25.05 | 25.05 | ||||
Барлығы : 102 сағат |
1-тоқсан-24 сағат, 2-тоқсан-23 сағат, 3-тоқсан-31сағат, 4-тоқсан-24 сағат.
күшті