КТЖ Қазақ тілі 3-сынып Көкжиек-Горизонт баспасы Күнтізбелік тақырыптық жоспар
КТП Казахский язык 3 класс для русской школы издательство Кокжиек Горизонт Календарно-тематическое планирование
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Орыс сыныптарындағы «Қазақ тілі» пәні.
3-сынып
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері | Тақырыптар
/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаты | Cа
ғат са ны |
Мерзімі | |
І тоқсан – 24 сағат | |||||
1-бөлім.
Жанды табиғат |
1. Күз келді | 3.1.3.1 – тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сюжет желісі бойынша иллюстрацяларды орналастыру, кесте толтыру
3.3.1.1 -оқу түрлерін қолдана отырып, мәтін не оның бөлімдерін мәнерлеп оқу 3.4.1.1-тақырыпқа қатысты сөздерді қолдана отырып, берілген иллюстрация бойынша өзара байланысқан сөйлем жазу. |
1 | ||
2. Жанды және жансыз табиғат | 3.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну
3.2.3.1 — белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру
|
1 | |||
3. Үй жануарлары –жанды табиғат. | 3.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну
3.2.1.1 — берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану |
1 | |||
4. Бұл малдыің төлі | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау | 1 | |||
5. Менің ақ лағым бар | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.2.3.1 — белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу барысында мәліметті нақтылап сұрау/қайталап сұрау/сұхбаттасының ойын толықтыру |
1 | |||
6. Жәндік жанды табиғатқа жата ма? | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.3.1.1 — мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу |
1 | |||
7. Құстар -біздің досымыз | 3.1.1.1 — анық айтылған сөзді тыңдап,түсінгені бойынша қарапайым нұсқауларды орындау
3.3.2.1 — жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну |
1 | |||
8. Қандай әдемі балапан! | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.3.1.1 — мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу |
1 | |||
9. Тырналар жылы жаққа ұшады | 3.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну
3.3.2.1 — жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну |
1 | |||
10. Жем шашамыз | 3.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну
3.2.1.1 — берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану |
1 | |||
11. Үй құстары | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.3.1.1 — мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу 3.4.1.1 — тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру |
1 | |||
12. Нәтиже сабақ.
Мен не үйрендім? Жиынтық бағалау. Тақырыпты қайталау. |
3.2.4.1 — жоспар (сурет, сызба түрінде) және тірек сөздер негізінде оқиға желісін сақтай отырып мазмұндау
3.2.5.1 — оқылған/тыңдаған материал бойынша өз пікірін (менің ойымша …, менің көзқарасым бойынша …, себебі …) дәлелдеу |
1 | |||
2-бөлім
Жақсыдан үйрен жаманнан жирен |
1.
«Жақсы деген» немене? |
3.4.5.1 — жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу
3.1.4.1 — тыңдаған мәтіннің тақырыбын, жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді, мұғалімнің қолдауыменоқиғалар ретін анықтау |
1 | ||
2. «Жаман деген» немене? | 3.1.4.1 — тыңдаған мәтіннің тақырыбын, жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді, мұғалімнің қолдауыменоқиғалар ретін анықтау
3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау |
1 | |||
3. Әлібек -әдепті бала | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.4.5.2 — дауыссыз б-п, қ-ғ, к-г дыбыстары кездесетін сөздерді емлесін сақтап жазу |
1 | |||
4. Ол- ұқыпты оқушы | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау | 1 | |||
5. Әнел ақылды | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.3.1.1 — мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/ рөлге бөліп оқу |
1 | |||
6. Қайырымды бала
Жиынтық бағалау. |
3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.3.1.1 — мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/ рөлге бөліп оқу |
1 | |||
7. Еріншектің ертеңі бітпес | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.3.1.1 — мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/ рөлге бөліп оқу 3.4.1.1 — тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру |
1 | |||
8. Азға қанағат ет | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.2.1.1 — берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану |
1 | |||
9. Мейірімді Нұрай | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.2.1.1 — берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану |
1 | |||
10. Шебер бала | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.2.1.1 — берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану |
1 | |||
11.Тоқсандық бақылау жұмысы | 1 | ||||
12. Нәтиже сабақ.
Мен не үйрендім? |
3.3.3.1 — мәтіннің жанрын (әңгіме, тұрмыс-салт жырлары, бата, мақал-мәтелдер) ажырату,
баяндау/ сипаттау мәтіндерін анықтау 3.4.2.1 — оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып |
1 | |||
2- тоқсан — 24 сағат | |||||
3-бөлім
Уақыт |
1.Сағат он екі болды | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.3.4.1 — мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру |
2 | ||
2.Сағат жетіде тұрамын | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.3.4.1 — мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру |
1 | |||
3.Ерте ұйықтаймын | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.3.4.1 — мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру |
1 | |||
4.Менің күн тәртібім | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау | 1 | |||
5.Бос уақыт | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.3.4.1 — мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру |
1 | |||
6.Жылдың төрт мезгілі | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.3.4.1 — мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру |
1 | |||
7.Қыс айлары | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.3.4.1 — мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру |
1 | |||
8.Көктем мезгілі | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.3.4.1 — мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру |
1 | |||
9.Жаз бен күз айлары | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.3.4.1 — мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру |
1 | |||
10. Нәтиже сабақ.
Мен не үйрендім? |
3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.3.4.1 — мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру |
1 | |||
11.Жиынтық бағалау.
Тақырыпты қайталау. |
3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау | 1 | |||
4-бөлім
Сәулет |
1.Әкем — сәулетші | 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау
3.4.2.1 — оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазу |
1 | ||
2.Мен де сәулетші боламын | 3.4.4.1 — кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және
3.2.6.1 — мұғалімнің қолдауымен және айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту |
1 | |||
3.Жас сәулетшілер үйірмесінде | 3.4.4.1 — кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту
3.2.2.1 — берілген тірек сөздер негізінде сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап сөйлеу (3-4 сөйлем |
1 | |||
4.Ғажайып субұрқақ | 3.4.4.1 — кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту
3.3.5.1 — сөздіктер мен анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу және оны алу |
1 | |||
5.Мынау қай жануардың мүсіні? | 3.4.4.1 — кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту
3.3.4.1 — мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру |
1 | |||
6.Көктөбеге шығамыз
Жиынтық бағалау |
3.4.4.1 — кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту
3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/мазмұндау |
1 | |||
7.
«Бәйтерек» неге ұқсайды? |
3.4.4.1 — кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту
3.1.5.1 — тыңдаған фразаның алдындағы немесе кейінгі оқиғаны болжау |
1 | |||
8.Қай ғимарат ұнайды? | 3.4.4.1 — кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту
3.2.3.1 — белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру |
1 | |||
9.«Ханшатыр» -ерекше ғимарат | 3.4.4.1 — кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту
3.2.4.1 — жоспар (сурет, сызба түрінде) және тірек сөздер негізінде оқиға желісін сақтай отырып мазмұндау |
1 | |||
10.Тоқсандық бақылау жұмысы | 1 | ||||
11.Нәтиже сабақ | 3.4.4.1 — кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту
3.2.3.1 — белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру |
1 | |||
12.Мен не үйрендім? | 3.4.4.1 — кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту
3.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну |
1 |
көп рақмет
көп рақмет, оқулықпен сәйкес келді
үлкен рақмет. оқулықпен дәл келді
2- бөлім барма
ктп керек
http://ktpsor.kz/community/3-klass-ktp-ksp-dsp-ssp/ktzh-kmzh-umzh-3-synyp-kazak-tili-kokzhiek-gorizont/
Сәлеметсіздер ме! Оқулықтағы тыңдалым бойынша аудиожазбаны қайдан,қалай алуға болады?