Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрі
міндетін атқарушысының
2017 жылғы 25 қазандағы
№ 545 бұйрығына
КТЖ Қазақ тілі 4 класс орыс мектеп Алматыкітап баспасы Күнтізбелік тақырыптық жоспары
Күнтізбелік тақырыптық жоспар
4 сынып
Қазақ тілі
№ | саб. реті | Тақырыптар | Оқу мақсаттары | Сағ. саны | Мерзімі | ЛГМ | Үй тапсырмасы | ескерту | ||
І тоқсан (24 сағат) | ||||||||||
|
||||||||||
1. | 1. | Қазақстанның қалалары | 4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру
4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
1 | шығыс
батыс оңтүстік солтүстік аймақ |
5-бет 7-тапсырма | ||||
2. | 2. | Бурабайдағы демалыс | 4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану
4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру |
1 | аудан
орталық алыс |
8-бет 2-тапсырма | ||||
3. | 3. | «Туған ел» көрмесі | 4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу
4.3.2.1 бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну |
1 | халық
ұлт шаңырақ ту бейнелеу орын |
9-бет 5-тапсырма | ||||
4. | 4. | Мемлекеттік рәміздер Рәміздер туралы білім сайысы | 4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу 4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру |
1 | елбасы
елтаңба гимн мемлекет тәуелсіз рәміз ұлан қыран барыс тұлпар қастерлейді тіршілік етеді |
13-бет 3-тапсырма | ||||
5. | 5. | Өз туым (жоба) | 4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу | 1 | пішін
дөңгелек ортасында оң жағында сол жағында |
15-бет 3-тапсырма | ||||
6. | 6. | Менің сапарым
Қайталау сабағы |
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру | 1 | бұрылыс
киіз үй малшы қиылыс |
19-бет 5-тапсырма | ||||
7. | 7. | Ауыл сыртында
Менің ауылым |
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру | 1 | өмір сүреді қасында астында айналасында ішінде сыртында үстінде
Әне, міне Анау, мынау тану |
23-бет 4-тапсырма | ||||
8. | 8. | Әлидің үйі.
Бөлмедегі заттар |
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру
4.5.1.1* мұғалімнің қолдауымен шылауларды, көмекші сөздерді ажырату, ауызекі және жазба тілде қолдану |
1 | алдында артында жанында
қарсы жер үй асүй қонақбөлме жуынатын бөлме кіреберіс қойма |
29-бет 5-тапсырма | ||||
9. | 9. | Сүйікті қаламыз | 4.5.1.2* көптік/тәуелдік/септік/ жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану | 1 | мейрамхана аялдама қонақүй
көлік тұрағы алаң спорт сарайы сауда үйі дәмхана |
31-бет 5-тапсырма | ||||
10. | 10. | Менің отбасым. БЖБ | 4.5.1.3* өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің грамматикалық категорияларын ауызекі және жазба тілде қолдану | 1 | Қыдыруға шығу
дәмді салқын |
33-бет 4-тапсырма | ||||
11. | 11. | Шегарашы. Қайталау | 4.5.1.5 *сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай және құрмалас сөйлем құрастыру | 1 | шегара шегарашы күзет
Отан |
35-бет 6-тапсырма | ||||
|
||||||||||
12. | 1 | Мейірімділік – асыл қасиет | 4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру
4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
1 | мейірімді көрікті қарапайым еңбекқор ыстық | 39-бет 6-тапсырма | ||||
13. | 2 | Еңбектің сыйы | 4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану
4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру |
1 | уәде
ұмыту жауапты құрмет |
41-бет 4-тапсырма | ||||
14. | 3 | Әдепті бала.
Үлгілі оқушы |
4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу
4.3.2.1 бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну |
1 | шындық
әдет жомарт адал қасиет сабырлы |
45-бет 5-тапсырма | ||||
15. | 4 | Анамның тапсырмасы | 4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу
4.2.6.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту |
1 | міндет
міндетті түрде |
49-бет 5-тапсырма | ||||
16. | 5 | Қамқор немере БЖБ | 4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру | 1 | борыш
тірек мақсат туысқан пікір қамқор болу алғыс айту |
51-бет 3-тапсырма | ||||
17. | 6 | Не жақсы? Не жаман? Қайталау | 4.1.4.1* тыңдаған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлық байланысын (кейіпкерлер, оқиға) және негізгі ойды мұғалімнің қолдауымен анықтау | 1 | түйме
алдау еріну мақұлдау күту |
54-бет 3-тапсырма | ||||
18. | 7 | Қуыршақтар | 4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу
4.3.2.1 бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну |
1 | Осындай ұрыншақ сотқар
жомарт қызғаншақ жалқау |
60-бет 3-тапсырма | ||||
19. | 8 | Жаман жолдас | 4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру | 1 | ұялу
қарт достық |
62-бет 4-тапсырма | ||||
20. | 9 | Шегірке мен құмырсқа | 4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу
4.2.6.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту |
1 | сауықшыл мұңды
өлеңшіл |
65-бет 6-тапсырма | ||||
21. | 10 | Көмекші робот.
Менің қалауым |
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру | 1 | Таныстыру
Баспана құрастыру |
69-бет 4-тапсырма | ||||
22. | 11 | ТЖБ | 4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру | 1 | ||||||
23 | 12 | Қайырымды қойшы | 4.1.4.1* тыңдаған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлық байланысын (кейіпкерлер, оқиға) және негізгі ойды мұғалімнің қолдауымен анықтау | 1 | қиыршық тас асыл тас бұзылып қалу | 72-бет 3-тапсырма | ||||
24. | 13 | Мысық, әтеш және Түлкі | 4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу
4.2.6.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту |
1 | достық
құтқару шыдамсыз себебі бұршақ |
75-бет 5-тапсырма | ||||
ІІ тоқсан (24 сағат) | ||||||||||
|
||||||||||
25. | 1. | Қаладан келеміз | 4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру
4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
1 | өріс
жайлау маңдайынан иіскеу |
80-бет 3-тапсырма | ||||
26. | 2. | Нағыз өнер –қолөнер | 4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау | 1 | құмыра қоржын былғары | 83-бет 4-тапсырма | ||||
27. | 3. | Базарлық | 4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану
4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру |
1 | ірімшік
қаймақ құрт тақия табу |
86-бет 6-тапсырма | ||||
28. | 4. | Отбасылық мереке
«Тұсаукесер» жыры |
4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу
4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау |
1 | кимешек шапан
тақия камзол қосетек көйлек жыр мәдениет ала жіп дәстүр бата |
88-бет 4-тапсырма | ||||
29. | 5. | Кәдесый | 4.2.5.1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, … оның пікірінше, … , оның айтуынша, …, кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау | 1 | текемет
ою-өрнек қымбат кәдесый мұра сәнді |
95-бет 5-тапсырма | ||||
30. | 6. | Сиқырлы кілем. Қайталау | 4.3.5.1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу | 1 | көне сарай сиқырлы кірпіш
кесене ескерткіш |
98-бет 4-тапсырма | ||||
31. | 7. | Көне ғасыр қонақтары | 4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру
4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
1 | ғасыр
саз таңғалу |
104-бет 5-тапсырма | ||||
32. | 8. | Зергерлік бұйымдар
Дауылпаз – бабалар мұрасы |
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау | 1 | мыс
құжат тиын маңызды ұрпақ жау жорық бақсы жаршы дауыс күшейткіш |
106-бет 4-тапсырма | ||||
33. | 9. | Айтыс өнері.
Ұлт аспаптары |
4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу
4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау |
1 | айтыс
шаһар шілдехана жетіген қобыз сыбызғы асатаяқ аспап |
111-бет 7-тапсырма | ||||
34. | 10. | Ата, бата беріңіз! БЖБ | 4.2.5.1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, … оның пікірінше, … , оның айтуынша, …, кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау | 1 | Қыдыр ата
бата аманат аңыз |
118-бет 5-тапсырма | ||||
35. | 11. | Абай Құнанбайұлы – ұлы ақын. Қайталау | 4.5.1.1* мұғалімнің қолдауымен шылауларды, көмекші сөздерді ажырату, ауызша/жазбаша тілде қолдану
4.5.1.2* көптік/ тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану |
1 | құжат
баспана қолжазба мақтаныш ұлы ақын жазушы |
121-бет 4-тапсырма | ||||
|
||||||||||
36. | 1. | Байқауға қатысамын
Сахна қызықтары |
4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру
4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
1 | мамандық таңдау
әнші биші жүлде жеңімпаз сахна актер сазгер көрермен қазылар алқасы тілші болашақ |
5-бет 3-тапсырма | ||||
37. | 2. | Дизайнер
Кішкентай тігінші |
4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу
4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау |
1 | сәнгер
мата сән үлгісі сән үйі тапсырыс жіп қайшы түйе ине |
11-бет 5-тапсырма | ||||
38. | 3. | Кондитерлік фабрикада | 4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау | 1 | кондитер қоспалар
суыту еріту безендіру |
15-бет 3-тапсырма | ||||
39. | 4. | Ас мәзірі | 4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу
4.2.4.1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау |
1 | даяшы
аспаз |
19-бет 7-тапсырма | ||||
40. | 5. | Еңбек адамдары қайталау | 4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру |
1 | диқан диірменші жүгізуші сатушы
есепші |
21-бет 5-тапсырма | ||||
41. | 6. | Сәулетшінің өнері. БЖБ | 4.1.5.1* тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау
4. .2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу |
1 | ұста
сәулетші құрылысшы шатыр баспалдақ көлем |
27-бет 4-тапсырма | ||||
42. | 7. | Шаштаразда
Шаш үлгісін таңдаймыз |
4.2.5.1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, … оның пікірінше, … , оның айтуынша, …, кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау | 1 | шаштараз сусабын
тарақ алжапқыш шаш қыстырғыш жабын тікірею ұйысу тақырлап алу |
30-бет 3-тапсырма | ||||
43. | 8. | Киім дүкенінде | 4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
1 | өлшем
баға түр малақай бөкебай бәтеңке белдемше |
37-бет 6-тапсырма | ||||
44. | 9. | Қайда сауда жасадың? | 4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу
4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау |
1 | тауар
бұйым сауда орны |
40-бет 4-тапсырма | ||||
45. | 10. | Мен дәрігер боламын | 4.1.5.1* тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау
4. .2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу |
қабылдау
ісіп кету тамақты шаю, тамағым ауырады, құлағым шулайды, басым айналады |
43-бет 4-тапсырма | |||||
46. | 11. | ТЖБ | 4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
|||||||
47. | 12. | Спортшы. | 4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру
4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу |
1 | спортшы жанкүйер бапкер
түр |
47-бет 4-тапсырма | ||||
48. | 13. | Қайталау | 4.2.5.1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, … оның пікірінше, … , оның айтуынша, …, кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау | |||||||
ІІІ тоқсан (30 сағат) | ||||||||||
|
||||||||||
49. | 1. | Күн райы болжамы Жайсыз күн | 4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру
4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
1 | ашық
бұлтты жаңбыр жылы ерте,кеш жарқырау жел, жайсыз құлау, қолайлы сәуле |
53-бет 6-тапсырма | ||||
50. | 2. | Аймақтар табиғаты | 4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу
4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау |
1 | . | биыл
боран түске дейін түстен кейін еру ұзақ үнемі жиі кемпірқосақ |
61-бет 7-тапсырма | |||
51. | 3. | Қысқы ойын | 4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
1 | шана
шаңғы тоңу мұз аққала қырау |
63-бет 5-тапсырма | ||||
52. | 4. | Күн райын бақылайық | 4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау | 1 | тұман
бұршақ көктайғақ моншақ абайла |
65-бет 4-тапсырма | ||||
53. | 5. | Ғажайып қыс
Қыстағы аңшылық |
4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу
4.2.4.1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау |
1 | сүңгі
мұзайдын сырғанақ тебу аңшы бүркітші аңшылық аң аулау құлақшын қашу |
69-бет 4-тапсырма | ||||
54. | 6. | Айналаны салыстыру | 4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
1 | 75-бет 5-тапсырма | |||||
55. | 7. | Алматы мен Нұр-Сұлтан | 4.1.5.1* тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау
4. .2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу |
1 | 78-бет 5-тапсырма | |||||
56. | 8. | Қайталау.Менің білуімше | 4.2.5.1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, … оның пікірінше, … , оның айтуынша, …, кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау | 1 | құбылмалы мекен
өзгеру |
83-бет 5-тапсырма | ||||
57. | 9. | Халықтық болжам | 4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру
4.3.5.1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу |
1 | найзағай
шық құрғақ тышқан ін күркіреу |
87-бет 5-тапсырма | ||||
58. | 10. | Көктемгі өзгерістер
Жау-жау жаңбыр |
4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
1 | былтыр
тағы табиғат оянады жылға су ағады қолшатыр гүлдеу тамшы көктеу сағыну |
89-бет 4-тапсырма | ||||
59. | 11. | Дауылдан қорықтым
Қауіпті мекен |
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
1 | дауыл
қатты қорқу толқын жағажай теңіз жартас Қауіпті жанартау жылан көне тайпа құпия |
96-бет 5-тапсырма | ||||
60. | 12. | Жасанды мұхит
Теңіз астында |
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу
4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау |
1 | тұз
су перісі балдыр мұхит жасанды қоңыр Терең сүңгуір теңіз түбі маржан |
101-бет 4-тапсырма | ||||
61. | 13. | Орманды аймақ | 4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
1 | бу/булан
құтқару өрт сарғаю қашу ауысу қылқанжапы-рақ, сөндіру |
107-бет 5-тапсырма | ||||
62. | 14. | БЖБ. Қайталау | 4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру | 1 | 110-бет 8-тапсырма | |||||
|
||||||||||
63. | 1. | Табиғат ортақ үйіміз
Қорықта |
4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру
4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
1 | киік
марал қорғау мал дәрігер қорық мүйіз еркін жүру жайылу қоршау |
112-бет 3-тапсырма | ||||
64. | 2. | Сұлулықты сақтайық | 4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу
4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау |
1 | теке
ешкі тұяқ шөл азаю жойылу |
117-бет 4-тапсырма | ||||
65. | 3. | Ұсыныс білдіремін | 4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
1 | ұсыныс
пікір тыйым салу ату соғу |
121-бет 5-тапсырма | ||||
66. | 4. | Ақылды аң | 4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау | 1 | үйір
жорыққа шығу қоректену |
124-бет 5-тапсырма | ||||
67. | 5. | Ааш отырғызу
Емен ағашы |
4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу
4.2.4.1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау |
1 | емен
қайың терек тоғай тамыр аялау емен көп жасау сая жаңғақ қабық дің бұта |
127-бет 5-тапсырма | ||||
68. | 6. | Емен ағашы | 4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру |
1 | 129-бет 5-тапсырма | |||||
69. | 7. | Пайдалы өсімдіктер
«Қызыл кітапқа» енген өсімдіктер |
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
1 | жусан
сексеул қоға алабота жою гүлзар раушангүл тікенек сирек теру |
131-бет 2-тапсырма | ||||
70. | 8. | БЖБ. Қайталау | 4.2.5.1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, … оның пікірінше, … , оның айтуынша, …, кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау | 1 | 136-бет 6-тапсырма | |||||
71. | 9. | Жәндіктердің айтысы | 4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру
4.3.5.1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу |
1 | қанқыз
маса инелік |
139-бет 3-тапсырма | ||||
72. | 10. | Құмырсқаның илеуі | 4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
1 | илеу
аталық аналық дернәсіл |
142-бет 5-тапсырма | ||||
73. | 11. | Каспий теңізі | 4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу
4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау |
1 | бағалау
көгал уылдырық қоқиқаз шағала |
145-бет 5-тапсырма | ||||
74. | 12. | Құстар мен жәндіктер Табиғат қорғаушылары | 4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
1 | бозторғай немқұрайды шөлден
тарғыл арамшөп дымқыл жәшік |
148-бет 5-тапсырма | ||||
75. | 13. | Қоқыс тастама
Қайта өңдеу |
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу
4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау |
1 | түтін
көлеңке тастап кету бүлдіру пайдалану өңдеу өнім шығару артық |
153-бет 4-тапсырма | ||||
76 | 14. | ТЖБ | 4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
1 | Сөздіктерді қайталау | |||||
77 | 15. | Қалдықсыз өмір сүрейік | 4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру
4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
1 | қалдық
өнім өндірістік еру шіру улы зат |
158-бет 4-тапсырма | ||||
78 | 16. | Суды үнемдеу. Қайталау | 4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану
4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру |
1 | үнемдеу
текше метр ауызсу |
164-бет 6-тапсырма | ||||
ІҮ тоқсан (24 сағат) | ||||||||||
|
||||||||||
79 | 1. | Ғарышкер болғым келеді Байқоңыр | 4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
ғарышкер ғарыш
алыс жақын айлақ зымыран жер серігі сынақ кеңістік |
6-бет 5-тапсырма | |||||
80 | 2. | Ғарышкеме
Ғарыштағы ас мәзірі |
4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу
4.2.4.1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау |
арнайы
тар шақырым оралу салмақ жоғалту |
11-бет 4-тапсырма | |||||
81 | 3. | Қазақстанның тұңғыш ғарышкері
Талғат Мұсабаев |
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
айналу
батыл марапат марапаттау әуе құпия жымыңдау |
17-бет 5-тапсырма | |||||
82 | 4. | Айдын Айымбетов
Қайталау |
4.2.5.1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, … оның пікірінше, … , оның айтуынша, …, кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау | шөп шабу жарқырау | 23-бет 7-тапсырма | |||||
83 | 5. | Шарға ұқсас денелер
Ғаламшарлар |
4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
ғаламшар дөңгелек
ұқсас телескоп ірі ұсақ |
28-бет, 4-тапсырма | |||||
84 | 6. | Мен астроном боламын | 4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
астроном ғылым тартылыс күші тозаң
кеңістік |
33-бет 4-тапсырма | |||||
85 | 7. | Ғаламшар сипаты | 4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу
4.2.4.1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау |
күн жүйесі
түзу |
35-бет 3-тапсырма | |||||
86 | 8. | Қызылжұлдызға (Масрқа) саяхат | 4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру
4.3.5.1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу |
шұңқыр
қатпар |
38-бет, 5-тапсырма | |||||
87 | 9. | Жетіқарақшы | 4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру
4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
Жетіқарақшы Үркер
жоғалу |
42-бет 6-тапсырма | |||||
88 | 10. | Оның қалауын білемін | 4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу
4.2.4.1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау |
44-бет 4-тапсырма | ||||||
89 | 11. | БЖБ. Қайталау | 4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
47-бет 4-тапсырма | ||||||
|
||||||||||
90 | 1. | Сиқырлы қорап | 4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
ақырын
басқа қорап кілт |
49-бет 4-тапсырма | |||||
91 | 2. | Болашақтың мектебі
Менің қиялымдағы мектеп |
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру | жақында
шетел бірнеше меңгеру заман озық ақпарат |
53-бет 5-тапсырма | |||||
92 | 3. | Заманауи көлік | 4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру
4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
заманауи сапалы қуатталады | 58-бет, 5-тапсырма | |||||
93 | 4. | Сиқырлы доп | 4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану
4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру |
сұйық
атқару |
61-бет 4-тапсырма | |||||
94 | 5. | Ақылды үй
Өзгеру мен даму |
4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу
4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау |
ақпарат
даму келесі әсіресе өзгеру кезінде |
63-бет 4-тапсырма | |||||
95 | 6. | БЖБ. Қайталау | 4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау | 69-бет 6-тапсырма | ||||||
96 | 7. | Сағат неше? | 4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу
4.2.4.1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау |
шаршау
тетік |
72-бет 4-тапсырма | |||||
97 | 8. | Музейде | 4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру |
өнертабыс келесі
кезінде алға |
75-бет 7-тапсырма | |||||
98 | 9. | Денені шынықтырудың пайдасы | 4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
шешім
қатысу жаттықтырушы |
77-бет 6-тапсырма | |||||
99 | 10. | Болашақтың жоспары. Күнтізбе | 4.1.5.1* тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау
4. .2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу |
күнтізбе болашақ
үлгеру сенім |
81-бет, 8-тапсырма | |||||
100 | 11. | ТЖБ | 4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру
4.3.5.1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу |
Қайталау | ||||||
101 | 12. | Өнертапқыш бала
Айға сапар |
4.2.5.1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, … оның пікірінше, … , оның айтуынша, …, кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау | өнертапқыш үмітті ақтау өтірік өлең
түс |
83-бет 5-тапсырма | |||||
102 | 13. | Қайта оралу. Қайталау. | 4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу
4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау |
ойластыру | Жылдық қайталау |
отлично