«Қазақ тілі Т2» пәні бойынша тақырыптық-күнтізбелік жоспар
(жоба)
4- сынып
Барлық сағат саны: 136сағат (34 апта /аптасына 4 сағаттан)
Ортақ тақырыптар | Оқу мақсаттары | Сағат саны | Мерзімі | ||||
Тыңдалым | Айтылым | Оқылым | Жазылым | Тілдікдағдылар | |||
І тоқсан | |||||||
1.Менің Отаным –Қазақстан
2. Құндылықтар |
4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру | 4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану | 4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу | 4.4.1.1* шағынсюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентациянысөйлемдерментолықтыру |
4.5.1.1* мұғалімніңқолдауыменшылауларды, көмекшісөздердіажырату, ауызекіжәнежазбатілдеқолдану | ||
4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну | 4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру | 4.3.2.1 бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну | 4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу | 4.5.1.2* көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану | |||
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру | 4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу | 4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру | 4.4.4.1 каллиграфиялық нормаларға сәйкес әріптердің өзара байланысын сақтап, бір сызықта көркем жазу | 4.5.1.3* өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің грамматикалық категорияларын ауызекі және жазба тілде қолдану | |||
4.1.4.1* тыңдаған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлық байланысын (кейіпкерлер, оқиға) және негізгі ойды мұғалімнің қолдауымен анықтау | 4.2.6.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту | 4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзету | 4.5.1.4* септік/жіктік формалардағы жіктеу есімдіктерін және септеулік шылауларды ауызша/жазбаша тілде қолдану | ||||
4.5.1.5 *сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай және құрмалас сөйлем құрастыру | |||||||
ІІ тоқсан | |||||||
3. Мәдени мұра
4. Мамандықтар әлемі |
4.1.1.1* анықайтылғансөздітыңдап, қысқашажазба (тірек сөздер) жасаужәненақтылаумақсатындасұрақтарқұру | 4.2.1.1* берілген сөздергеқарама-қарсымағыналы, мағыналассөздерді табу жәнесөйлеубарысындақолдану | 4.3.1.1* мәтіндііштей, түсініпжәнеқажеттіақпараттытауып/шолып/белгіқойыпоқу | 4.4.1.1* шағынсюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентациянысөйлемдерментолықтыру | 4.5.1.1* мұғалімніңқолдауыменшылауларды, көмекшісөздердіажырату, ауызша/жазбашатілдеқолдану | ||
4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну | 4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру | 4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау | 4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу | 4.5.1.2* көптік/ тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану | |||
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау | 4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу | 4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру | 4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу | 4.5.1.3* өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің шақ, рай формаларын ауызша/жазбаша тілде қолдану | |||
4.1.5.1* тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау | 4.2.4.1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау | 4.3.5.1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу | 4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау | 4.5.1.4* септік/жіктік формалардағы жіктеу есімдіктерін және септеулік шылауларды ауызша/жазбаша тілде қолдану | |||
4.2.5.1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, … оның пікірінше, … , оның айтуынша, …, кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау | |||||||
4.2.6.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту | |||||||
ІІІ тоқсан | |||||||
5. Табиғат құбылыстары
6. Қоршаған ортаны қорғау |
4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру | 4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу | 4.3.2.1 бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну | 4.4.1.1* шағынсюжеттікомикс/буклет/ коллаж/жарнама/ презентациянысөйлемдерментолықтыру | 4.5.1.1* мұғалімніңқолдауыменшылауларды, көмекшісөздердіажырату, ауызша/жазбашатілдеқолдану | ||
4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну | 4.2.4.1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау | 4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау | 4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу | 4.5.1.2* көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану | |||
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру | 4.2.5.1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, … оның пікірінше, … , оның айтуынша, …, кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау | 4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру | 4.4.3.1* сөйлемнің бірыңғай мүшелерінің тыныс белгісін (үтір, қос нүкте)/қаратпа сөзден кейінгі сөйлемнің тиісті тыныс белгілерін қолдану | 4.5.1.3* өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің шақ, рай формаларын ауызша/жазбаша тілде қолдану | |||
4.1.4.1* тыңдаған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлық байланысын (кейіпкерлер, оқиға) және негізгі ойды мұғалімнің қолдауымен анықтау | 4.2.6.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту | 4.3.5.1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу | 4.4.4.1 каллиграфиялық нормаларға сәйкес әріптердің өзара байланысын сақтап, бір сызықта көркем жазу | 4.5.1.4* септік/жіктік формалардағы жіктеу есімдіктерін және септеулік шылауларды ауызша/жазбаша тілде қолдану | |||
4.1.5.1* тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау | 4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау | 4.5.1.5* сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай және құрмалас сөйлем құрастыру | |||||
ІҮ тоқсан | |||||||
7. Ғарышқа саяхат 8. Болашаққа саяхат |
4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру | 4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану | 4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу | 4.4.1.1* шағынсюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентациянысөйлемдерментолықтыру | 4.5.1.2* көптік/тәуелдік/септік/жіктікжалғаулысөздердіауызша/жазбашатілдеқолдану | ||
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау | 4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру | 4.3.5.1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу | 4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу | 4.5.1.3* өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің шақ, рай формаларын ауызша/жазбаша тілде қолдану | |||
4.1.4.1* тыңдаған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлық байланысын (кейіпкерлер, оқиға) және негізгі ойды мұғалімнің қолдауымен анықтау | 4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу | 4.4.3.1* сөйлемнің бірыңғай мүшелерінің тыныс белгісін (үтір, қос нүкте)/қаратпа сөзден кейінгі сөйлемнің тиісті тыныс белгілерін қолдану | 4.5.1.4* септік/жіктік формалардағы жіктеу есімдіктерін және септеулік шылауларды ауызша/жазбаша тілде қолдану | ||||
4.1.5.1* тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау | 4.2.4.1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау | 4.4.4.1 каллиграфиялық нормаларға сәйкес әріптердің өзара байланысын сақтап, бір сызықта көркем жазу | 4.5.1.5* сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай және құрмалас сөйлем құрастыру | ||||
4.2.5.1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, … оның пікірінше, … , оның айтуынша, …, кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау | 4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау |