«Графика және жобалау» пәнінің күнтізбелік – тақырыптық жоспары (10 сынып)
«Графика және жобалау» пәнінің 10 сыныпқа арналған күнтізбелік – тақырыптық жоспар «Графика және жобалау» пәнінің оқу бағдарламасы және 10 сынып оқу жоспары негізінде құрастырылды, және бұл КТЖ ұсыныс ретінде беріледі. Мұғалімдер, өздері қолданатың ОӘК-ге және мектептегі материалдық техникалық базаға байланысты КТЖ-ға өзгерістер мен толықтырулар еңгізулеріне болады.
Пәннің оқу жүктемесі аптасына 2 сағат, оқу жылында 68 сағат.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі | Бөлімше | Оқу мақсаты/ цель обучения | Сабақтың тақырыбы/ тема урока | Сағат саны/ количество часов | Мерзімі/ дата |
1 тоқсан | |||||
Ақпаратты визуализациялаудың графикалық әдістері мен құралдары | Ақпаратты визуализациялаудағы кескіндердің ролі | 10.1.1.1.
Адам өмірінде және әр түрлі салада (ғылымда, техникада және өнерде) ақпаратты визуалды түрде берудегі кескіндердің ролінің маңызын біліетіндігін және түсінетіндігін көрсету |
Кескіннің мәні мен тарихы | 1 | |
10.1.1.2
Графикалық кескінді орындаудың әр түрлі әдістері мен құралдарын білу |
Графикалық кескінді орындау әдістері | 1 | |||
Ақпаратты визуализациялау құралдары | 10.1.2.1.
Негізгі сызба құрал- саймандарын білу 10.1.2.2. Графикалық жұмыстарды орындағанда сызба құрал- саймандарымен жұмыс жасаудың тәжірбиелік дағдыларын көрсету |
Негізгі сызу құралдары, жұмыстың тәсілдері мен жұмыс орнын ұйымдастыру | 1
1 |
||
Сызбаны орындаудағы негізгі ережелер | 10.1.3.1
Стандарт бойынша сызба орындау мен безендіру ережелерін білу және сақтау 10.1.3.2 Графикалық кескінлерді орындауда сызықтардың классификациясы мен түрлерін қолдану ережелерін білу |
Сызбаны безендіру ережелері (формат, масштаб, негізгі жазулар). | 2 | ||
10.1.3.3
Негізгі жазулар мен өлшемдерді қою, сызба қаріптері, сызық түрлері, масштабтар туралы білімдерін көрсете отырып, графикалық кескін орындау |
Тәжірбиелік жұмыс (сызық түрлері, сызба қаріптері, өлшемдерді қою). | 3 | |||
Сызбадағы геометриялық құрылым | 10.1.4.1
Сызбада геометриялық салуларды әр түрлі сызба құралдарымен орындау (кесіндіні бөлу, шеңберлерді және бұрыштарды тең бөліктерге бөлу) |
Шеңберлерді және бұрыштарды, кесіндіні тең бөліктерге бөлу | 1 | ||
10.1.4.2.
Овал, қисық сызықтар және әр түрлі түйіндесу сызбаларының тәсілдерін көрсету |
Түйіндесулер | 2 | |||
Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру | Проекциялау әдістері | 10.2.1.1
Проекциялау әдіс- тәсілдерін білу және түсіну |
Проекциялаудың негізгі әдістері | 1 | |
10.2.1.2
Екі немесе үш жазықтыққа проекциялаудың сызбада қажетті түрлерінің санын анықтау және білу 10.7.1.1 Қызық есептер (мысалы: пропедевтикалық, эвристикалық) шығару барысында ұтымды жолдарды ұсыну |
Екі және үш жазықтыққа тік бұрыштап проекциялау | 2 | |||
2 тоқсан | |||||
Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру | Графикалық кескіндердің негізгі түрлерін құрастыру тәсілдері | 10.2.2.1
Тегіс геометриялық денелер мен көлемді бұйымдарды құру тәсілдерін білу және түсіну (аксонометрия) 10.2.2.2 Заттың (дененің) берілген көріністері бойынша, құрылымдау ережелерін білетіндігін көрсете отыра аксонометриялық проекцияны орындау 10.7.1.1 Қызық есептер (мысалы: пропедевтикалық, эвристикалық) шығару барысында ұтымды жолдарды ұсыну |
Аксонометриялық проекциялар | 1
2 2 |
|
10.2.2.3
Нобай мен техникалық сурет ерекшеліктерін анықтау және білу |
Техникалық сурет және нобай | 2 | |||
Заттың (геометриялық денелердің) сызбаларын оқу және орындау) | 10.2.3.1.
Бұйымдардың геометриялық формасының қасиеттерін ескере отырып, сызбаға өлшемдерді қоюды білу және қолдана алуларын көрсету |
Сызбаға өлшемдерді қою | 2 | ||
10.2.3.2
Сызбада шарттар және жеңілдетулерді пайдаланып, проекциялау тәсілдерін қолдану туралы терең білімдерін көрсету |
Сызбадағы шарттар мен жеңілдетулер | 1 | |||
10.2.3.3
Бұйымдардың геометриялық формаларын талдау барысында сызбаларды оқу және орындау 10.7.1.1 Қызық есептер (мысалы: пропедевтикалық, эвристикалық) шығару барысында ұтымды жолдарды ұсыну |
Сызбаларды орындау және оқу | 4 | |||
3 четверть | |||||
Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру | Қималар мен тіліктер | 10.2.4.1
Сызбадағы қима мен тіліктердің біртұтастығын (маңыздылығын) білу және түсіну 10.2.4.2 Сызбада қима мен тілікті кескіндеу ережелерін білу және қолдану 10.2.4.3 Қима мен тіліктер орындау барысында шарттар мен жеңілдетулерді қолдану |
Қима мен тілік түрлері | 6 | |
Кескіндерді түрлендіру | Кескіндердің түрі мен құрамын түрлендіру | 10.3.1.1
Поекциялау әдістерін өзгерту арқылы заттардың (денелердің) сызбаларың орындау 10.3.1.2 Кескіннің түрі мен құрамын өзгерту (кескінді ауыстыру) арқылы немесе кескіннің масштабын өзгерту арқылы заттардын (денелердін) сызбаларын орындау |
Кескіндердің түрі мен құрамын түрлендіру (графикалық жұмыс) | 5 | |
Кескіндерді қайта құру (реконструкция) | 10.3.2.1
Ішінара кескіндері арқылы нысанның (заттың) толық көрінісің жаңадан жасау 10.3.2.2 Ауызша сипаттау арқылы геометриялық денелердің графикалық кескінін немесе сызбасын құру |
Кескіндерді қайта құру (реконструкция) | 3 | ||
Форманың қалыптасуы және құрылымдау | Геометриялық денелердің формаларының қалыптасу зандылықтары | 10.4.1.1
Геометриялық денелердің формаларының қалыптасуының негізгі зандылықтарын және принциптерін білу 10.4.1.2Әр түрлі беттер мен форма құрастыру тәсілдерін білу және түсінгендерін көрсету (көпқырлы және қисық беттер) |
Геометриялық денелердің формаларының қалыптасу зандылықтары | 1
2 |
|
Беттің жазбалары | 10.4.3.1
Жазылатын және жазылмайтын беттердің кескіндерінің ерекшеліктерін білу және түсіну 10.4.3.2 Қарапайым геометриялық денелердің жазбасының сызбаларын орындау |
Геометриялық дене (заттардың) беттінің жазбалары | 1
2 |
||
Формаларды құрылымдау | 10.4.2.1
Берілген көрсеткіштер бойынша формаларды құрылымдау 10.7.1.1 Қызық есептер (мысалы: пропедевтикалық, эвристикалық) шығару барысында ұтымды жолдарды ұсыну |
Заттардың (геометриялық денелердің) формаларын құрылымдау | 2 | ||
4 тоқсан | |||||
Форманы түрлендіру | Зат формасын түрлендіру | 10.5.1.1
Бөлшектерің жою және басып шығару арқылы зат формасын түрлендіру |
Зат формасын түрлендіру | 3 | |
Кескінлер арқылы заттардың формаларын түрлендіру | 10.5.2.1
Кеңістіктегі бұйымның проекциялау жазықтығына қатынасын білгенін және түсінгенін көрсетеді 10.5.2.2 Кеңістіктегі нысанның қалыпын немесе бөліктерінің орнын ауыстырып, сызбасын орындау |
Кескіндер арқылы заттардың формаларын түрлендіру | 1
2 |
||
Техникалық, сәулет – құрылыс және ақпараттық графика элементтері | Стандарттау | 10.6.1.1
Стандарттау, өзара алмасушылық, сәйкестендіру, бөлшек және жиынтық бiрлiгі туралы жалпы түсінікті білу |
Стандарттау. Бұйым, бөлшек және оның элементтері | 1 | |
Бөлшектердің қосылыстары. Құрастыру сызбасы. | 10.6.2.1
Ажырайтын (бұранда) және ажырамайтын біріктірулерді және оны кескіндеуді білу |
Бөлшектердің қосылыстары. Ажырайтын және ажырамайтын біріктірулер | 2 | ||
10.6.2.2
Құрастырмалы сызбаны орындау және безендіру ережелерін білу 10.6.2.3 Құрастыру сызбасын бөлшектеуді білу және нобайын орындау |
Құрастыру сызбасы (графикалық жұмыс) | 4 | |||
Сәулет – құрылыс графикасының элементтері | 10.6.3.1
Құрылыс сызбаларының (жоспар, қасбет, тілік) ерекшеліктері мен міндетін түсіну |
Құрылыс сызбалары туралы жалпы мағлұмат | 2 | ||
10.6.3.2
Әр түрлі ақпарат көздері мен жалпы ережелерді, шартты белгілерді қолдана отырып құрылыс сызбаларың орындау және оқу |
Қарапайым құрылыс сызбаларын оқу және орындау. | 3 | |||
Барлығы | 68 |
Спасибо
очень хорошо