КТЖ Информатика 8 сынып Күнтізбелік тақырыптық жоспары

Тақырыптық-күнтізбелік жоспар 2019-2020 оқу жылы

ИНФОРМАТИКА

ПӘНІ

Сынып: 8

Мұғалім:

Барлығы: 34 сағат аптасына 1 сағ.

Негізгі құжат:

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 23 қарашадағы № 668 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламалары, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты, «Білім беру ұйымдарында пайдалануға рұқсат етілген оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштердегі тізбесін бекіту туралы» ҚР Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2013 жылғы 27 қыркүйектегі № 400 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 3 мамырдағы № 192 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары негізінде жүзеге асырылады.

Түсінік хат

«Информатика» пәні бойынша 8 сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспары Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы № қаулысымен бекітілген Негізгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес жасалды.

Оқу бағдарламасы оқушылардың жас ерекшеліктерінің танымдық мүмкіндіктеріне сәйкес әр оқу пәнінің мазмұнын және олардың білім, білік, дағдыларының көлемін анықтайтын оқу-нормативтік құжат болып табылады.

Пәннің оқу бағдарламасы «шиыршық» қағидаты негізінде әзірленген, яғни оқу мақсаттары мен тақырыптардың басым көпшілігі белгілі бір оқу кезеңінен кейін (оқу жылы барысында немесе келесі сыныптарда) білім мен дағдының көлемі көбірек, тереңірек, күрделірек деңгейде қайта қарастырылады.

Информатика пәнін оқыту мақсаты қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың теориялық негіздері бойынша базалық білім жүйелеу арқылы оқушылардың ақпараттық құзіреттілігін қалыптастыру.

Оқыту міндеттері:

1. Ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік тәсілін қолдану. Процессордың негізгі сипаттамалары. Желінің өткізу қабілеті;

2. Адам ағзасынатүрлі электронды құрылғылардың әсері, электронды құрылғылардың жағымсық әсерінен қорғану тәсілдері. Желі қолданушыларының қауіпсіздігі: интернеттегі алаяқтық пен агрессия;

3. Электрондық кестелердегі мәліметтердің пішімдері. Абсолютті және салыстырмалы сілтемелер. Берілген функцияның графигін құру. Кіріктірілген функцияларды қолдану: математикалық, статистикалық, логикалық;

4. Программалық жасақтаманың міндетіне қарай жіктелуі. Программа құрудың кіріктірілген ортасының құрамдас бөліктері. Таңдау операторы. Цикл операторы. Алгоритмнің трассировкасын орындау.

5. Қолданбалы есептерді программа құрудың кіріктірілген ортасында модельдеу.

Оқу жүктемесінің көлемі: аптасына – 1 сағат, жылына – 34 сағат

Оқулық: Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық Мұжамбетжанова С.Т., Тен А.С., Маликова Н.Т. -Алматы: «Атамұра», 2018

Информатика. Оқыту әдістемесі. Жалпы білім беретін мектептің 8 -сынып мұғалімдеріне арналған әдістемелік құрал. Мұжамбетжанова С.Т., Тен А.С., Комова И.В.., -Алматы: «Атамұра», 2018

Бөлімдер Тақырыптар, мазмұны Оқу мақсаттары Сағат саны Мерзімі
І тоқсан
1 Компьютер мен желілердің техникалық сипаттамалары Ақпаратты өлшеу 8.2.1.1-ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік (әліпби) тәсілді қолдану 1
2 Процессор және оның сипаттамалары 8.1.1.1- қарапайым деңгейінде процессордың қызметін және оның негізгі сипаттамасын түсіндіру 1
3 Процессор және оның сипаттамалары 8.1.1.1- қарапайым деңгейінде процессордың қызметін және оның негізгі сипаттамасын түсіндіру 1
4 Компьютерлік жүйелер 8.1.3.1- желінің өткізу қабілетін анықтау 1
5 Компьютерлік жүйелер. Жиынтық бағалау 8.1.3.1- желінің өткізу қабілетін анықтау 1
6 Денсаулық және қауіпсіздік Компьютер пайдаланудың кері аспектілері 8.4.1.1 -адам ағзасына түрлі электронды құрылғылардың әсері туралы мысал келтіру және қорғану тәсілдерін тиімді қолдану 1
7 Желідегі қауіпсіздік. Жиынтық бағалау 8.4.2.1- желі қолданушыларының қауіпсіздігін қамтамасыз ету ережелерін сақтау 1
8 Тоқсан бойынша жиынтық бағалау Бірінші тоқсан бойынша оқушылардың білімдерін тексеру 1
ІІ тоқсан
9 Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу Статистикалық мәліметтер 8.2.2.2-абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану

8.2.2.1- электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әртүрлі типі мен форматын қолдану

1
10 Кіріктірілген функциялар 8.2.2.3 — электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану 1
11 Кіріктірілген функциялар 8.2.2.3- электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану 1
12 Қолда бар ақпараттың негізіндегі болжам 8.2.2.3- электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану 1
13 Қолда бар ақпараттың негізіндегі болжам 8.2.2.3- электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану 1
14 Қолданбалы есептерді шешу. Жиынтық бағалау 8.2.2.3- электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану

8.2.2.1- электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі типі мен форматын қолдану

8.2.2.4- кестеде берілген функцияның графигін тұрғызу

1
15 Қолданбалы есептерді шешу 8.2.2.3- электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану

8.2.2.1- электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі типі мен форматын қолдану

8.2.2.4- кестеде берілген функцияның графигін тұрғызу

1
16 Тоқсан бойынша жиынтық бағалау Екінші тоқсан бойынша оқушылардың білімдерін тексеру 1
ІІІ тоқсан
17 Программалар жасаудың кіріктірілген орталары Программалық қамтамасыз етудің жіктелуі 8.1.2.1 -жүйелік, қолданбалы программалық қамтамасыз ету және программалау жүйесін ажырату 1
18 Программа жасаудың кіріктірілген ортасының құрамдас бөліктері 8.3.3.2- программаны өңдеудің кіріктірілген ортасының компоненттерін білу және қолдану 1
19 Таңдау операторы 8.3.3.1 — таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану 1
20 Параметрлі цикл 8.3.3.1- таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану 1
21 Соңғы шартты цикл 8.3.3.1 -таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану 1
22 Соңғы шартты цикл 8.3.3.1 -таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану 1
23 Алғы шартты цикл 8.3.3.1- таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану 1
24 Алғы шартты цикл 8.3.3.1- таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану 1
25 Жол тарту алгоритмі. Жиынтық бағалау 8.3.2.1- қадамның жол тартуын жүзеге асыру 1
26 Тоқсан бойынша жиынтық бағалау Үшінші тоқсан бойынша оқушылардың білімдерін тексеру 1
IV тоқсан
27 Өңдеудің кіріктірілген ортасында тапсырмаларды шешу Біз бұл тапсырманы шеше аламыз ба? 8.3.1.1- программа өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру 1
28 Берілген тапсырманы шешу үшін қандай қарапайым қадамды жаза аламыз? 8.3.1.1- өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру

8.3.2.1- қадамның жол тартуын жүзеге асыру

1
29 Берілген тапсырманы шешу үшін қандай қарапайым қадамды жаза аламыз? 8.3.1.1- өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру

8.3.2.1- қадамның жол тартуын жүзеге асыру

1
30 Қадамнан бағдарлама жазуға қалай өте аламыз? 8.3.1.1- өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру

8.3.3.2- программаны өңдеудің кіріктірілген ортасының компоненттерін білу және қолдану

8.3.3.1- таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында қолдану

1
31 Қадамнан бағдарлама жазуға қалай өте аламыз? 8.3.1.1- өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру

8.3.3.2- программаны өңдеудің кіріктірілген ортасының компоненттерін білу және қолдану

8.3.3.1- таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында қолдану

1
32 Шешімді сынақтан өткізуді қалай жүзеге асырамыз?

Жиынтық бағалау

8.3.1.1- өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру

8.3.2.1- қадамның жол тартуын жүзеге асыру

1
33 Шешімді сынақтан өткізуді қалай жүзеге асырамыз? 8.3.1.1- өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру

8.3.2.1- қадамның жол тартуын жүзеге асыру

34 Тоқсандық жиынтық бағалау Төртінші тоқсан бойынша оқушылардың білімдерін тексеру 1

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *