КТЖ Қазақ тілі 3-сынып Көкжиек-Горизонт баспасы Күнтізбелік тақырыптық жоспар орыс мектеп

КТЖ Қазақ тілі 3-сынып Көкжиек-Горизонт баспасы Күнтізбелік тақырыптық жоспар

КТП Казахский язык 3 класс для русской школы издательство Кокжиек Горизонт Календарно-тематическое планирование

Тақырыптық-күнтізбелік жоспар

Орыс сыныптарындағы «Қазақ тілі» пәні.

3-сынып

 

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері Тақырыптар

/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

Оқу мақсаты

ғат са

ны

Мерзімі
І тоқсан – 24 сағат
1-бөлім.

Жанды табиғат

1. Күз келді 3.1.3.1 – тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сюжет желісі бойынша иллюстрацяларды орналастыру, кесте толтыру

3.3.1.1 -оқу түрлерін қолдана отырып, мәтін не оның бөлімдерін мәнерлеп оқу

3.4.1.1-тақырыпқа қатысты сөздерді қолдана отырып, берілген иллюстрация бойынша өзара байланысқан сөйлем жазу.

1
2. Жанды және жансыз табиғат 3.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну

3.2.3.1 — белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру

 

1
3. Үй жануарлары –жанды табиғат. 3.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну

3.2.1.1 — берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

1
4. Бұл малдыің төлі 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау 1
5. Менің ақ лағым бар 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.2.3.1 — белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу барысында мәліметті нақтылап сұрау/қайталап сұрау/сұхбаттасының ойын толықтыру

1
6. Жәндік жанды табиғатқа жата ма? 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.3.1.1 — мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу

1
7. Құстар -біздің досымыз 3.1.1.1 — анық айтылған сөзді тыңдап,түсінгені бойынша қарапайым нұсқауларды орындау

3.3.2.1 — жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну

1
8. Қандай әдемі балапан! 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.3.1.1 — мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу

1
9. Тырналар жылы жаққа ұшады 3.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну

3.3.2.1 — жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну

1
10. Жем шашамыз 3.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну

3.2.1.1 — берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

1
11. Үй құстары 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.3.1.1 — мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу

3.4.1.1 — тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру

1
12. Нәтиже сабақ.

Мен не үйрендім?

Жиынтық бағалау.

Тақырыпты қайталау.

3.2.4.1 — жоспар (сурет, сызба түрінде) және тірек сөздер негізінде оқиға желісін сақтай отырып мазмұндау

3.2.5.1 — оқылған/тыңдаған материал бойынша өз пікірін (менің ойымша …, менің көзқарасым бойынша …, себебі …) дәлелдеу

1
2-бөлім

Жақсыдан үйрен жаманнан жирен

1.

«Жақсы деген» немене?

3.4.5.1 — жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу

3.1.4.1 — тыңдаған мәтіннің тақырыбын, жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді, мұғалімнің қолдауыменоқиғалар ретін анықтау

1
2. «Жаман деген» немене? 3.1.4.1 — тыңдаған мәтіннің тақырыбын, жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді, мұғалімнің қолдауыменоқиғалар ретін анықтау

3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

1
3. Әлібек -әдепті бала 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.4.5.2 — дауыссыз б-п, қ-ғ, к-г дыбыстары кездесетін сөздерді емлесін сақтап жазу

1
4. Ол- ұқыпты оқушы 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау 1
5. Әнел ақылды 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.3.1.1 — мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/ рөлге бөліп оқу

1
6. Қайырымды бала

Жиынтық бағалау.

3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.3.1.1 — мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/ рөлге бөліп оқу

1
7. Еріншектің ертеңі бітпес 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.3.1.1 — мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/ рөлге бөліп оқу

3.4.1.1 — тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру

1
8. Азға қанағат ет 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.2.1.1 — берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

1
9. Мейірімді Нұрай 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.2.1.1 — берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

1
10. Шебер бала 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.2.1.1 — берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

1
11.Тоқсандық бақылау жұмысы 1
12. Нәтиже сабақ.

Мен не үйрендім?

3.3.3.1 — мәтіннің жанрын (әңгіме, тұрмыс-салт жырлары, бата, мақал-мәтелдер) ажырату,

баяндау/ сипаттау мәтіндерін анықтау

3.4.2.1 — оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып

1
2- тоқсан — 24 сағат
3-бөлім

Уақыт

1.Сағат он екі болды 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.3.4.1 — мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру

2
2.Сағат жетіде тұрамын 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.3.4.1 — мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру

1
3.Ерте ұйықтаймын 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.3.4.1 — мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру

1
4.Менің күн тәртібім 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау 1
5.Бос уақыт 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.3.4.1 — мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру

1
6.Жылдың төрт мезгілі 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.3.4.1 — мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру

1
7.Қыс айлары 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.3.4.1 — мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру

1
8.Көктем мезгілі 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.3.4.1 — мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру

1
9.Жаз бен күз айлары 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.3.4.1 — мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру

1
10. Нәтиже сабақ.

Мен не үйрендім?

3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.3.4.1 — мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру

1
11.Жиынтық бағалау.

Тақырыпты қайталау.

3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау 1
4-бөлім

Сәулет

1.Әкем — сәулетші 3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.4.2.1 — оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазу

1
2.Мен де сәулетші боламын 3.4.4.1 — кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және

3.2.6.1 — мұғалімнің қолдауымен және айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту

1
3.Жас сәулетшілер үйірмесінде 3.4.4.1 — кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту

3.2.2.1 — берілген тірек сөздер негізінде сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап сөйлеу (3-4 сөйлем

1
4.Ғажайып субұрқақ 3.4.4.1 — кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту

3.3.5.1 — сөздіктер мен анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу және оны алу

1
5.Мынау қай жануардың мүсіні? 3.4.4.1 — кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту

3.3.4.1 — мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру

1
6.Көктөбеге шығамыз

Жиынтық бағалау

3.4.4.1 — кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту

3.1.3.1 — тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/мазмұндау

1
7.

«Бәйтерек» неге ұқсайды?

3.4.4.1 — кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту

3.1.5.1 — тыңдаған фразаның алдындағы немесе кейінгі оқиғаны болжау

1
8.Қай ғимарат ұнайды? 3.4.4.1 — кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту

3.2.3.1 — белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру

1
9.«Ханшатыр» -ерекше ғимарат 3.4.4.1 — кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту

3.2.4.1 — жоспар (сурет, сызба түрінде) және тірек сөздер негізінде оқиға желісін сақтай отырып мазмұндау

1
10.Тоқсандық бақылау жұмысы 1
11.Нәтиже сабақ 3.4.4.1 — кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту

3.2.3.1 — белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру

1
12.Мен не үйрендім? 3.4.4.1 — кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту

3.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну

1

Комментарии 4

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *