4-сыныпқа «Математика» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау
«Математика» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 5 сағат, оқу жылына 170 сағатты құрайды.
2019-2020 оқу жылына арналған.
Математика: мұғалімдеріне арналған/ Ә.Б. Ақпаева, Л.А. Лебедева, М.Ж. Мыңжасарова, Т.В. Лихобабенко.
– Алматы: АЛМАТЫКІТАП БАСПАСЫ, 2019. – 595
№ | Сабақтың реті к № | Сабақтың тақырыптары | Тақырыпты меңгертуге арналған оқу мақсаттары | Сағат саны | Күні | ||||
«Көптаңбалы сандар нумерациясы және олармен амалдар орындау» тақырыптары аясында | |||||||||
1-тоқсан 40 сағат | |||||||||
Менің Отаным – Қазақстан. Көптаңбалы сандардың нумерациясы және оларға амалдар қолдану. | |||||||||
1 | 1 | 3-сыныпта өткенді қайталау/ Қазақстанның аумағы
|
1 | ||||||
2 | 2 | 3-сыныпта өткенді қайталау/ Қазақстанның аумағы
|
1 | ||||||
3 | 3 | Көптаңбалы сандар. Сандардың реті/
Қазақстан сандармен |
4.1.1.1 көптаңбалы сандардың құрылу жолын түсіну, натурал сандар қатарындағы 1 000 000 көлеміндегі санның орнын анықтау;
4.1.1.2 көптаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру/сандарды берілген разрядқа дейін дөңгелектеу; 4.4.3.1** 1 000 000-ға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылықтарын анықтау |
1 | |||||
4 | 4 | Миллиондар класы. Сандарды дөңгелектеу. / Қазақстан сандармен
|
4.1.1.2 көптаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру/сандарды берілген разрядқа дейін дөңгелектеу;
4.4.3.1** 1 000 000-ға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылықтарын анықтау 4.1.1.4 санаудың ірі бірлігі–миллионды құрастыру; жүз миллион көлемінде санау, жазу, салыстыру |
1 | |||||
5 | 5 | Көптаңбалы сандармен арифметикалық амалдар орындау / Қазақстан сандармен
|
4.1.2.2 көптаңбалы сандармен арифметикалық амалдарды орындауда 0 мен 1 сандарының қасиеттерін қолдану;
4.1.2.3 көптаңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолдану; |
1 | |||||
6 | 6 | Көптаңбалы сандармен арифметикалық амалдар орындау / Менің елім сандармен
|
Көптаңбалы сандармен арифметикалық амалдар орындау / Менің елім сандармен
|
1 | |||||
7 | 7 |
Көптаңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту. / Елімізге саяхат жасау
|
4.1.2.8 көптаңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін қолдану
|
1 | |||||
8 | 8 | Көптаңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту. / Қазақстандағы күз мезгілі
|
4.1.2.8 көптаңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін қолдану
|
1 | |||||
9 | 9 | Миллиграмм.
/ Қазақстандағы күз мезгілі |
4.1.3.3** шамалар мәндерін мм, см, дм, м, км/мг, г, кг, ц, т/см2, дм2, м2 , га, ар / мл, л, см3, дм3, м3өлшем бірліктерін салыстыру;
4.1.2.8 көптаңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін қолдану; 4.1.2.5 көптаңбалы сандарды ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау, микрокалькулятордың көмегімен есептеулер жүргізу; |
1 | |||||
10 | 10 | Кеңістіктік геометриялық фигуралар. Көлемді өлшеу/ Аңыз
|
4.1.3.1 кеңістіктік геометриялық фигураларды атау, көлемді өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдау, текшелермен (1см3) өлшеу;
|
1 | |||||
11 | 11 | Ар, гектар – ауданның өлшем бірліктері / Қазақстан – ауылшаруашылық бағытындағы ел
|
4.1.3.2** (см3, дм3, м3, га, ар) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу;
|
1 | |||||
12 | 12 | Шамалардың өлшем бірліктерін түрлендіру және оларға амалдар қолдану/ Қазақстанның әлемдегі орны
|
4.1.3.3** шамалар мәндері ұзындық (мм, см, дм, м, км)/масса
(г, кг, ц, т)/көлем (сыйымдылық) (л, мм3, см3, дм3, м3)/аудан (мм2, см2, дм2, м2, га, а) бірліктерін салыстыру;
|
1 | |||||
13 | 13 |
Уақыт өлшем бірлігінің үлесі/ Айтыс
|
4.1.3.5 уақыт өлшем бірлігінің үлесін табу (1/60 сағ═1 мин, 1/2 сағ═30 мин,
1/7 апта═1 күн); 4.1.3.3** шамалар мәндері ұзындық (мм, см, дм, м, км) /масса (г, кг, ц, т) /көлем (сыйымдылық) (л, мм3, см3, дм3, м3)/аудан (мм2, см2, дм2, м2, га, а) бірліктерін салыстыру; 4.1.3.4** ұзындық (мм, см, дм, м, км)/масса (мг, г, кг, ц, т)/аудан (мм2, см2, дм2, м2, га, а)/ көлем (мм3 , см3, дм3, м3)/уақыт (сек, мин, сағ, тәул.) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру; |
1 | |||||
14 | 14 | Евро (€), доллар ($). Валютамен орындалатын операциялар / Қазақстан әлемде
|
4.1.3.6 10 000 тг, 20 000 тг купюраларды және түрлі
мемлекеттің валюталарын (рубль, евро, доллар) ажырату және түрлі төлем жасау |
1 | |||||
15 | 15 | Рубль. Валютамен орындалатын операциялар / Қазақстан әлемде
|
4.1.3.6 10 000 тг, 20 000 тг купюраларды және түрлі
мемлекеттің валюталарын (рубль, евро, доллар) ажырату және түрлі төлем жасау |
1 | |||||
16 | 16 | Өткенді қорытындылау / Қазақстан әлемде
|
4.1.3.6 10 000 тг, 20 000 тг купюраларды және түрлі
мемлекеттің валюталарын (рубль, евро, доллар) ажырату және түрлі төлем жасау; 4.1.3.5 уақыт өлшем бірлігінің үлесін табу (1/60 сағ═1 мин, 1/2 сағ═30 мин, 1/7 апта═1 күн); |
1 | |||||
17 | 17 | Өзіңді тексер
1(А) бөлімі бойынша жиынтық жұмыс БЖБ |
1 | ||||||
ҚҰНДЫЛЫҚТАР. БІР ТАҢБАЛЫ САНҒА КӨБЕЙТУ ЖӘНЕ БӨЛУ. | |||||||||
18 | 18 | Көптаңбалы сандарды ауызша есептеу тәсілдері/ Құндылықтар
туралы түсінік
|
4.1.2.3 көптаңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және
көбейтудің қасиеттерін қолдану; 4.1.2.5 көптаңбалы сандарды ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау |
1 | |||||
19 | 19 | Көптаңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу / Білім – өмірлік құндылық
|
4.1.2.3 көптаңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолдану;
4.1.2.10** көптаңбалы сандарды бір таңбалы сандарға қалдықпен бөлуді орындау |
1 | |||||
20 | 20 | Көптаңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу / Білім – өмірлік құндылық
|
4.1.2.3 көптаңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолдану;
4.1.2.10** көптаңбалы сандарды бір таңбалы сандарға қалдықпен бөлуді орындау |
1 | |||||
21 | 21 | 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілері/ Достық
|
4.1.2.4 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерге сүйеніп, натурал сандарды топтастыру;
|
1 | |||||
22 | 22 |
2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілері/ Отбасы
|
4.1.2.4 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерге сүйеніп, натурал сандарды топтастыру;
4.1.2.5 көптаңбалы сандарды ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау, калькулятордың көмегімен есептеулер жүргізу; |
1 | |||||
23 | 23 | 10, 100, 1000 сандарына көбейту және бөлу/ Отбасы және еңбек
|
4.1.2.6 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз және қалдықпен бөлу;
|
1 | |||||
24 | 24 | 10, 100, 1000 сандарына қалдықпен бөлу/ Отбасылық демалыс
|
4.1.2. 6 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз және қалдықпен бөлу;
|
1 | |||||
25 | 25 | Жиындар арасындағы қатынас/ Отбасылық демалыс
|
4.4.1.1 жиындар арасындағы қатынастың (тең, қиылысатын, қиылыспайтын жиындар, ішкі жиын) сипатын анықтай білу
|
1 | |||||
26 | 26 | Пысықтау / Білім – өмірлік құндылық
|
4.4.1.1 жиындар арасындағы қатынастың (тең, қиылысатын, қиылыспайтын жиындар, ішкі жиын) сипатын анықтай білу
4.1.2.3 көптаңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолдану; |
1 | |||||
27 | 27 | Өзіңді тексер
|
1( В) бөлімі бойынша жиынтық жұмыс
|
||||||
1(С) — бөлім. Жылдамдық. Уақыт. Арақашықтық.
Ортақ тақырып: «Құндылықтар» |
|||||||||
28 | 28 | Қозғалысқа берілген есептер / Адамдардың қауіпсіздігі және оларға қамқорлық жасау
|
4.2.1.8** бір қалыпты түзу сызықты қозғалыстағы арақашықтық формулаларын көрсету және қолдану
s=v∙t, t=s: v, v=s:t |
1 | |||||
29 | 29 | Қозғалысқа берілген есептер / Денсаулық – өмірлік құндылық.
|
4.5.1.2** есептерді шығару үдерісінде жылдамдық, арақашықтық шамаларының өзара тәуелділігін пайдалану
|
1 | |||||
30 | 30 | Пысықтау және қорытындылау. /Денсаулық және спорт.
|
4.5.1.2- есептерді шығару үдерісінде жылдамдық, арақашықтық шамаларының өзара тәуелділігін пайдалану4.2.1.8 — бірқалыпты түзу сызықты қозғалыстағы арақашықтық формулаларынкөрсету және қолдану(s=v∙t, t=s: v, v=s:t) | 1 | |||||
31 | 31 | Есептерді шығаруда жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдану / Денсаулық – өмірлік құндылық.
|
4.5.1.2- есептерді шығару үдерісінде жылдамдық, арақашықтық шамаларының өзара тәуелділігін пайдалану4.2.1.8 — бірқалыпты түзу сызықты қозғалыстағы арақашықтық формулаларынкөрсету және қолдану(s=v∙t, t=s: v, v=s:t) | 1 | |||||
32 | 32 | Пысықтау және қорытындылау./ Еңбек
|
4.4.1.3- есептерді шешу үдерісінде жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдану | 1 | |||||
33 | 33 | Өткенді қайталау және қорытындылау / Еңбек және оның адам үшін маңызы
|
4.4.1.3- есептерді шешу үдерісінде жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдану
|
1 | |||||
34 | 34
|
Өзіңді тексер
1(С) бөлімі бойыншаБЖБ жиынтық жұмыс |
1 | ||||||
1(D) — бөлім. Геометриялық фигуралар
Ортақ тақырып: «Құндылықтар» |
|||||||||
35 | 35 | Геометриялық фигуралар: текше, тікбұрышты параллелепипед. Тікбұрышты параллелепипедтің көлемін табу /
Менің үйім |
4.3.1.1 — тікбұрышты үшбұрышты, текше, тікбұрышты параллелепипед және олардың элементтерін (төбесі, қабырғалары, қырлары) бір бірінен ажырату және атау | 1 | |||||
36 | 36 | Есеп шығару кезіндегі шамалар арасындағы тәуелділік / Менің үйім
|
4.5.1.2** есептерді шығару процесінде биіктік, ені, ұзындығы, көлемі ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдалану
|
1 | |||||
37 | 37 | Құрама фигуралардың ауданы / Еңбек пен оқу барысындағы өзара көмек
|
4.3.1.4 — суретте бейнеленген құрастырылған фигуралардың, қоршаған ортадағы жазық фигуралардың ауданын анықтау | 1 | |||||
38 | 38 | Қорытындылау/ Еңбек пен оқу барысындағы өзара көмек
Өзіңді тексер. БЖБ 3
|
Өткенді қорытындылау
|
1 | |||||
39 | 39 |
|
|
1 | |||||
40 | 40 | «Жылдамдық, уақыт, арақашықтық», «Геометриялық фигуралар» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау. ТЖБ
|
1 | ||||||
2-тоқсан 40 сағат | |||||||||
2(А) — бөлім. Көбейту және бөлу.
Ортақ тақырып: «Мәдени мұра» |
|||||||||
41 | 1 | Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу /Ұлы Жібек жолы – әлемдік мәдени мұраның бір бөлігі
|
4.1.2.9 сандықосындығакөбейту, сандыкөбейтіндігекөбейтужәнебөлуережелерінқолдану | 1 | |||||
42 | 2 | Нөлдермен аяқталатын сандарды ауызша көбейту және бөлу тәсілдері /Ұлы Жібек жолы – әлемдік мәдени мұраның бір бөлігі
|
4.1.2.9 сандықосындығакөбейту, сандыкөбейтіндігекөбейтужәнебөлуережелерінқолдану | 1 | |||||
43 | 3 | Нөлдермен аяқталатын көптаңбалы сандарды жазбаша көбейту тәсілдері /Ұлы Жібек жолы – әлемдік мәдени мұраның бір бөлігі
|
4.1.2.12- нөлменаяқталатынкөптаңбалысандардыбіртаңбалы/екітаңбалы/үштаңбалысанғакөбейтужәнебөлуалгоритмдерінқолдану | 1 | |||||
44 | 4 | Нөлдермен аяқталатын көптаңбалы сандарды жазбаша бөлу /Ерте замандағы тарих пен мәдениет
|
4.1.2.12- нөлменаяқталатынкөптаңбалысандардыбіртаңбалы/екітаңбалы/үштаңбалысанғакөбейтужәнебөлуалгоритмдерінқолдану | 1 | |||||
45 | 5 | Пысықтау /Тарихи олжалар
|
4.1.2.12 — нөлменаяқталатынкөптаңбалысандардыбіртаңбалы/екітаңбалы/үштаңбалысанғакөбейтужәнебөлуалгоритмдерінқолдану | 1 | |||||
46 | 6 | Көптаңбалы санды екі таңбалы санға жазбаша көбейту /Көрнекті тарихи тұлғалар және мәдениет қайраткерлері
|
4.1.2.11 — екітаңбалы/үштаңбалысанғажазбашакөбейтужәнебөлуалгоритмдерінқолдану | 1 | |||||
47 | 7 | Көптаңбалы сандарды екі таңбалы санға жазбаша бөлу /Көрнекті тарихи тұлғалар және мәдениет қайраткерлері
|
4.1.2.11-екітаңбалы/үштаңбалысанғажазбашакөбейтужәнебөлуалгоритмдерінқолдану | 1 | |||||
48 | 8 | Көптаңбалы сандарды екі таңбалы санға жазбаша бөлу /Көрнекті тарихи тұлғалар және мәдениет қайраткерлері
|
4.1.2.10көптаңбалы сандардыбіртаңбалы/екітаңбалы /үштаңбалысандарғақалдықпенбөлудіорындау | 1 | |||||
49 | 9 | Көптаңбалы сандарды екі таңбалы санға жазбаша бөлу /Көрнекті тарихи тұлғалар және мәдениет қайраткерлері
|
4.1.2.9 санды қосындыға көбейту, санды көбейтіндіге көбейту және бөлу ережелерін қолдану | 1 | |||||
50 | 10 | Бөліндінің мәнінде нөлдер болатындай көптаңбалы сандарды екі таңбалы санға жазбаша бөлу/ Қазақ халқының музыкалық мәдени мұрасы
|
4.1.2.12** нөлмен аяқталатын көптаңбалы сандарды үштаңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану;
|
1 | |||||
51 | 11 | Көптаңбалы сандарды екі таңбалы санға жазбаша бөлу / Көрнекті тарихи тұлғалар және мәдениет қайраткерлері
|
4.1.2.10** көптаңбалы сандарды үш таңбалы сандарға қалдықпен бөлуді орындау;
4.1.2.11** үш таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану; |
1 | |||||
52 | 12 | Көптаңбалы сандарды жазбаша бөлу / Көрнекті тарихи тұлғалар және мәдениет қайраткерлері
|
4.1.2.10** көптаңбалы сандарды үш таңбалы сандарға қалдықпен бөлуді орындау;
4.1.2.11** үш таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану; |
1 | |||||
53 | 13 | Үш таңбалы санға көбейту алгоритмі/ Мәдени ескерткіштерді қорғау
|
4.1.2.11** үш таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану;
|
1 | |||||
54 | 14 | Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі / Мәдени ескерткіштерді қорғау
|
4.1.2.11 — екітаңбалы/үштаңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану | 1 | |||||
55 | 15 | Үш таңбалы санға бөлу алгоритмі / Мәдени ескерткіштерді қорғау
|
4.1.2.11-екітаңбалы/үштаңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану | 1 | |||||
56 | 16 | Үш таңбалы санға бөлу алгоритмі / Әлем музейлері
|
4.1.2.10көптаңбалы сандарды біртаңбалы/екітаңбалы /үштаңбалы сандарға қалдықпен бөлуді орындау | 1 | |||||
57 | 17 | Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі / Әлем музейлері
|
4.1.2.12** нөлмен аяқталатын көптаңбалы сандарды үш таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану;
4.1.2.13 бөлінді мәнінде нөлдер болатын жағдайда көптаңбалы санды екітаңбалы/үштаңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолдану; |
1 | |||||
58 | 18 | Үш таңбалы санға бөлу алгоритмі / Әлем музейлері
|
4.1.2.12** нөлмен аяқталатын көптаңбалы сандарды үш таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану;
4.1.2.13 бөлінді мәнінде нөлдер болатын жағдайда көптаңбалы санды екітаңбалы/үштаңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолдану; |
1 | |||||
59 | 19 | Үш таңбалы санға көбейту және бөлу
алгоритмі /Қазақстанның музейлері |
4.1.2.12- нөлмен аяқталатын көптаңбалы сандарды біртаңбалы/екі таңбалы/үштаңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану | 1 | |||||
60 | 20 | Өткенді қорытындылау/
Ежелгі қалалар |
4.1.2.12- нөлмен аяқталатын көптаңбалы сандарды біртаңбалы/екітаңбалы/үштаңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану | 1 | |||||
61 | 21 | Өзіңді тексер
2(А) бөлімі бойынша жиынтық жұмыс БЖБ 1
|
1 | ||||||
2(В) — бөлім. Есеп шығару.
Ортақ тақырып: «Мамандықтар әлемі» . |
|||||||||
62 | 22 | Өнімділік / Кім боламын?
|
4.5.1.2** есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік/егіннің түсімділігі, ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамалары арасындағы тәуелділігін пайдалану;
|
1 | |||||
63 | 23 | Өнімділік / Кім боламын?
|
4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік/ егіннің түсімділігі, ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт/ биіктік, ені, ұзындық, көлемі шамаларырының өзара тәуелділігін пайдалану | 1 | |||||
64 | 24 | Өнімділік. Бірлескен жұмыс/ Кәсіби мерекелер
|
4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік/ егіннің түсімділігі, ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт/ биіктік, ені, ұзындық, көлемі шамаларырының өзара тәуелділігін пайдалану | 1 | |||||
65 | 25 | Бірлескен жұмыс./Қала мен ауылдағы мамандық түрлері
|
4.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке/пропорционал бөлуге/ белгісізді екі айырым бойынша табуға берілген есептерді талдау және шығару;
|
1 | |||||
66 | 26 | Пропорционал бөлуге берілген есептер /Табиғи жағдайлар және олардың мамандықтар үшін маңызы
|
4.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке, пропорционал бөлуге, белгісізді екі айырым бойынша табуға берілген есептерді талдау және шығару | 1 | |||||
67 | 27 | Пропорционал бөлуге берілген есептер /Табиғи жағдайлар және олардың мамандықтар үшін маңызы
|
4.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке, пропорционал бөлуге, белгісізді екі айырым бойынша табуға берілген есептерді талдау және шығару | 1 | |||||
68 | 28 | Екі айырма бойынша белгісізді табуға берілген есептер/Өз өлкеңнің экономикалық қызметі
|
4.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке, пропорционал бөлуге, белгісізді екі айырым бойынша табуға берілген есептерді талдау және шығару | 1 | |||||
69 | 29 | Екі айырма бойынша белгісізді табуға берілген есептер/Өз өлкеңнің экономикалық қызметі
|
4.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке, пропорционал бөлуге, белгісізді екі айырым бойынша табуға берілген есептерді талдау және шығару | 1 | |||||
70 | 30 | Екі айырма бойынша белгісізді табуға берілген есептер/Өз өлкеңнің экономикалық қызметі
|
4.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке, пропорционал бөлуге, белгісізді екі айырым бойынша табуға берілген есептерді талдау және шығару | 1 | |||||
71 | 31 | Қарама-қарсы бағыттағы қозғалысқа берілген есептер/ Мамандықтар
|
4.5.1.9** кездесу қозғалысына, қарама-қарсы бағыттағы қозғалысқа берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен
шешу; |
1 | |||||
72 | 32 | Кездесу қозғалысына берілген есептер/Көрнекті мамандық иелері
|
4.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке, пропорционал бөлуге, белгісізді екі айырым бойынша табуға берілген есептерді талдау және шығару | 1 | |||||
73 | 33 | Кездесу қозғалысына берілген есептер/Көрнекті мамандық иелері
|
4.5.1.9 бір-біріне кездесу және қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс, артынан қуып жету, бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешу | 1 | |||||
74 | 34 | Қарама-қарсы бағыттағы қозғалысқа берілген есептер /Көрнекті мамандық иелері
|
4.5.1.9 бір-біріне кездесу және қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс, артынан қуып жету, бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешу | 1 | |||||
75 | 35 | Қарама-қарсы бағыттағы қозғалысқа берілген есептер /Көрнекті мамандық иелері
|
4.5.1.9 бір-біріне кездесу және қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс, артынан қуып жету, бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешу | 1 | |||||
76 | 36 | Қарама-қарсы бағыттағы қозғалысқа берілген есептер /Жойылып бара жатқан мамандықтар
|
4.5.1.9 бір-біріне кездесу және қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс, артынан қуып жету, бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешу | 1 | |||||
77 | 37 | Қозғалысқа берілген есептер / Мамандықтың барлығы маңызды
|
Әртүрлі есептерді шығаруды қайталау
|
1 | |||||
78 | 38 | Өзіңді тексер
2(В) бөлімі бойынша жиынтық жұмыс БЖБ
|
|
1 | |||||
79 | 39 | Өткен материалдарды қайталау
|
Өткен материалдарды қайталау
|
1 | |||||
80 | 40 | Біз не оқып үйрендік! № 5 Бөлім бойынша жиынтық бағалау.ТЖБ | 1 | ||||||
|
|||||||||
3-тоқсан 50 сағат | |||||||||
Қозғалысқа, түсімділікке берілген есептер.
Ортақ тақырып: «Табиғат құбылыстары» |
|||||||||
81 | 1 | Шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару. Дөңгелек диаграмма /
Табиғат және адам |
4.5.1.1 есептісызба, алгоритм, дөңгелек диаграмма, график түріндемодельдеу
4.5.1.2 есептердішығарудажұмысқажіберілгенуақыт, атқарылғанжұмыс; өнімділік/ егінніңтүсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақытшамаларырыныңөзаратәуелділігінпайдалану
|
1 | |||||
82 | 2 | Түсімділік/ Ауа райының түсімге әсері
|
4.5.1.1 есептісызба, алгоритм, дөңгелек диаграмма, график түріндемодельдеу
4.5.1.2 есептердішығарудажұмысқажіберілгенуақыт, атқарылғанжұмыс; өнімділік/ егінніңтүсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақытшамаларырыныңөзаратәуелділігінпайдалану |
1 | |||||
83 | 3 | Түсімділік/ Сабантой
|
4.5.1.2 есептердішығарудажұмысқажіберілгенуақыт, атқарылғанжұмыс; өнімділік/ егінніңтүсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақытшамаларырыныңөзаратәуелділігінпайдалану | 1 | |||||
84 | 4 | Графиктер / Ауа райының ауылшаруашылық іс-
әрекеттеріне әсері
|
4.5.1.1 есептісызба, алгоритм, дөңгелек диаграмма, график түріндемодельдеу
4.5.1.2 есептердішығарудажұмысқажіберілгенуақыт, атқарылғанжұмыс; өнімділік/ егінніңтүсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақытшамаларырыныңөзаратәуелділігінпайдалану |
1 | |||||
85 | 5 | Есеп шығару/ Ауа райының ауылшаруашылық іс-әрекеттеріне әсері
|
4.5.1.2 есептердішығарудажұмысқажіберілгенуақыт, атқарылғанжұмыс; өнімділік/ егінніңтүсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақытшамаларырыныңөзаратәуелділігінпайдалану | 1 | |||||
86 | 6 | Бір бағыттағы қуып жету қозғалысы / Табиғат өзгерістері. Су тасқыны.
|
4.5.1.1 есептісызба, алгоритм, дөңгелек диаграмма, график түріндемодельдеу
4.5.1.2 есептердішығарудажұмысқажіберілгенуақыт, атқарылғанжұмыс; өнімділік/ егінніңтүсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақытшамаларырыныңөзаратәуелділігінпайдалану |
1 | |||||
87 | 7 | Бір бағыттағы қуып жету қозғалысы / Табиғат өзгерістері. Су тасқыны.
|
4.4.2.2 кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді шығару
4.3.3.2 нысандардың бастапқы орны мен қозғалыс бағытын (бір-біріне қарама қарсы, бірінен бірі қарама-қарсы бағытта) анықтау 4.5.2.5 ақпаратты түсіндіру, салыстыру және мәліметтерді жиынтықтау, қозғалыс графиктерін құру, қозғалысқа арналған есептерге сызба құрастыру |
1 | |||||
88 | 8 | Бір бағыттағы қуып жету қозғалысына берілген есептер. Қозғалыс графиктері./ Табиғат өзгерістері. Көшкін және сырғыма
|
4.2.1.8 — қуып жету қозғалысы мен қалып қою қозғалысына байланысты формулаларды шығарып алу және қолдану | 1 | |||||
89 | 9 | Бір бағыттағы қалып қою қозғалысы /Көктайғақ
|
4.2.1.8 — қуып жету қозғалысы мен қалып қою қозғалысына байланысты формулаларды шығарып алу және қолдану | 1 | |||||
90 | 10 | Бір бағыттағы қалып қою қозғалысы / Аяз. Қар жауу.
|
4.2.1.8 — қуып жету қозғалысы мен қалып қою қозғалысына байланысты формулаларды шығарып алу және қолдану
4.3.3.2 нысандардың бастапқы орны мен қозғалыс бағытын (бір-біріне қарама қарсы, бірінен — бірі қарама-қарсы бағытта) анықтау |
1 | |||||
91 | 11 | Бір бағыттағы қуып жету және қалып қою қозғалысы/ Табиғаттағы өзгерістердің алдын алу
|
4.5.1.9 артынан қуып жету, бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешу
4.3.3.2 нысандардың бастапқы орны мен қозғалыс бағытын (бір-біріне қарама қарсы, бірінен — бірі қарама-қарсы бағытта) анықтау |
1 | |||||
92 | 12 | Бір бағыттағы қуып жету және қалып қою қозғалыстарына берілген есептерді салыстыру/ Төтенше жағдайлар кезіндегі іс-әрекеттер.
|
4.3.3.2 нысандардың бастапқы орны мен қозғалыс бағытын (бір-біріне қарама қарсы, бірінен — бірі қарама-қарсы бағытта) анықтау
4.3.3.1 қозғалыстың басталуы мен бағытын пайдалана отырып, нысандар қозғалысы сызбасын құру, сәйкес есептеулер жүргізу |
1 | |||||
93 | 13 | Математикалық мазмұндағы пікірлер. Ақиқат және жалған / Төтенше жағдайлар кезіндегі іс-әрекеттер.
|
4.4.2.1 математикалық мазмұндағы пікірлер құру, олардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау;
|
1 | |||||
94 | 14 | Пікір. Пікірлердің ақиқаттығы және жалғандығы / Өрт кезіндегі іс-әрекеттер
|
4.4.2.1 математикалық мазмұндағы пікірлер құру, олардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау;
|
1 | |||||
95 | 15 | Қорытындылау. Пікір / Жергілікті жерде бағдарлау
|
4.4.2.1 математикалық мазмұндағы пікірлер құру, олардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау;
|
1 | |||||
96 | 16 | Логикалық есептер / Сағым — айрықша табиғат құбылысы
|
4.4.2.2 кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді шығару
|
1 | |||||
97 | 17 | Логикалықесептер. /Айрықша табиғи құбылыстар – Солтүстік Полярлық шұғыла, гало
|
4.4.2.2 кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді шығару
|
1 | |||||
98 | 18 | Логикалық есептер / Алдамшы сағым
|
4.4.2.2 кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді шығару
|
1 | |||||
99 | 19 | Логикалық есептер / Найзағай
|
4.4.2.2 кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді шығару
|
1 | |||||
100 | 20 | Таңдап алу тәсілімен шығарылатын комбинаторлық есептер / Кемпірқосақ
|
4.4.2.2 кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді шығару | 1 | |||||
101 | 21 | «Таңдап алу» тәсілімен шығарылатын комбинаторлық есептер / Табиғатты бақылау
|
4.4.2.2 кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді шығару | 1 | |||||
102 | 22 | «Таңдап алу» тәсілімен шығарылатын комбинаторлық есептер / Ерекше жануарлар
|
4.4.4.1 «таңдап алу» әдісімен комбинаторлық есептерді шығару
|
1 | |||||
103 | 23 | Қорытындылау / Ерекше өсімдіктер
|
4.4.4.1 «таңдап алу» әдісімен комбинаторлық есептерді шығару
4.5.1.9 Артынан қуып жету,бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешу |
1 | |||||
104 | 24 | Қорытындылау /
Адам және табиғат |
Өткен материалдарды қайталау
|
1 | |||||
105 | 25 | Өзіңді тексер
3(А) бөлімі бойынша жиынтық жұмыс «Қозғалысқа, өнімділікке берілген есептер»бөлімі бойынша жиынтық бағалау. БЖБ
|
1 | ||||||
106 | 26 | Пайыздар / Қазақстан Республикасының экологиялық мәселелері
|
4.1.1.5 пайыз бүтіннің жүзден бір бөлігі екенін түсіну;
4.5.2.4** (10 %, 20 %, 25 %, 50 %, 75% , 100 %) пайызды % символымен белгілеуді қолдану |
1 | |||||
3(В) — бөлім.
Бөлшектер және пайыздар. Есептер. Ортақ тақырып: «Қоршаған ортаны қорғау» |
|||||||||
107 | 27 | Пайыздар / Қазақстан Республикасының экологиялық мәселелері
|
4.1.1.5 пайыз бүтіннің жүзден бір бөлігі екенін түсіну;
4.5.2.4** (10 %, 20 %, 25 %, 50 %, 75% , 100 %) пайызды % символымен белгілеуді қолдану |
1 | |||||
108 | 28 | Пайыздар. Пысықтау/ Қазақстан Республикасының экологиялық мәселелері
|
4.1.1.6 бөлімдері бірдей және алымдары бірдей жай бөлшектерді сан сәулесінде салыстыру, дұрыс бөлшек, бұрыс
бөлшек, аралассандардыажырату |
1 | |||||
109 | 29 | Бөлшектер. Бөлшектерді салыстыру/ Қазақстан Республикасының экологиялық мәселелері
|
4.4.3.1** жай бөлшектермен өрнектелген сандар тізбектерінің заңдылықтарын анықтау | 1 | |||||
110 | 30 | Бөлшектерді қосу және азайту / «Жасыл технологиялар» — қоршаған ортаны қорғау
|
4.2.1.4 бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін әріптік теңдік түрінде:
+ = , — = көрсету және қолдану; |
1 | |||||
111 | 31 | Бөлшектерді қосу және азайту. / Су ресурстарын қорғау.
|
4.2.1.4 бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін әріптік теңдік түрінде:
+ = , — = көрсету және қолдану; |
1 | |||||
112 | 32 | Дұрыс және бұрыс бөлшектер/ Су ресурстарын қорғау
|
4.1.1.6 дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарды ажырату
|
1 | |||||
113 | 33 | Бөлшектер. Аралас сандар/ Су ресурстарын қорғау
|
4.1.1.6 дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарды ажырату
|
1 | |||||
114 | 34 | Бөлшектер. Пысықтау / Су ресурстарын қорғау
|
4.1.1.6 бөлімдері бірдей және алымдары бірдей жай бөлшектерді салыстыру/ сан сәулесінде салыстыру, дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарды ажырату;
|
1 | |||||
115 | 35 | Бүтіннің бөлігін табуға берілген есептер /Ауаны қорғау
|
4.5.1.3 бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құрастыру, шығару
|
1 | |||||
116 | 36 | Бөлігі бойынша бүтінді табуға берілген есептер / Ауаны қорғау
|
4.5.1.3 бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құрастыру, шығару
|
1 | |||||
117 | 37 | Есеп құрастыру және
шығар / Қалдықты жинау және өндеу мәселелері
|
4.5.1.3 бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құрастыру, шығару
|
1 | |||||
118 | 38 | Пысықтау. Есеп шығару / Қалдықты жинау және өндеу мәселелері
|
4.5.1.3 бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құрастыру, шығару
|
1 | |||||
119 | 39 | Қорытындылау / Өсімдіктер мен жануарларды қорғау
|
4.5.1.3 бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құрастыру, шығару
|
1 | |||||
120 | 40 | Қорытындылау / Өсімдіктер мен жануарларды қорғау
|
4.5.1.3 бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құрастыру, шығару
|
1 | |||||
121 | 41 | Өзіңді тексер
3(В) бөлімі бойынша жиынтық жұмыс БЖБ
|
1 | ||||||
122 | 42 | Қорытындылау / Өсімдіктер мен жануарларды қорғау
|
1 | ||||||
3(С)-БӨЛІМ
Шеңбер және дөңгелек. Ортақ тақырып: «Қоршаған ортаны қорғау» |
|||||||||
123 | 43 | Шеңбер және дөңгелек / Экологиялық таза көлік
|
4.3.2.2 дөңгелекті радиусы бойыншасызу.
|
1 | |||||
124 | 44 | Шеңбер және дөңгелек / Экологиялық таза көлік
|
4.3.2.2 дөңгелекті радиусы бойыншасызу.
|
1 | |||||
125 | 45 | Шеңбер және дөңгелек / Экологиялық таза көлік
БЖБ |
4.3.2.2 дөңгелекті радиусы бойыншасызу.
|
1 | |||||
126 | 46 | Қорытындылау /Абаттандыру және көгалдандыру
|
4.3.2.2 дөңгелекті радиусы бойыншасызу.
|
||||||
127 | 47 | Өзіңді тексер
|
Өткен материалдарды қайталау
|
||||||
128
|
48 | Қорытындылау /Абаттандыру және көгалдандыру
|
Өткен материалдарды қайталау
|
||||||
129 | 49 | Қорытындылау /Абаттандыру және көгалдандыру
|
Өткен материалдарды қайталау
|
||||||
130 | 50 | Біз не оқып үйрендік! № 7 Бөлім бойынша жиынтық бағалау.
ТЖБ |
Өткен материалдарды қайталау
|
||||||
4-тоқсан 40 сағат
4(А)-БӨЛІМ Теңдеу және теңсіздік. Өрнек. |
|||||||||
Ортақ тақырыптар: «Ғарышқа саяхат»
|
|||||||||
131 | 1 | Қос теңсіздіктер /Астрономия
|
4.2.2.1 — қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табу | 1 | |||||
132 | 2 | Қос теңсіздіктер /Астрономия
|
4.2.2.1 — қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табу | 1 | |||||
133 | 3 | Қос теңсіздіктер /Астрономия
|
4.2.2.1 — қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табу
4.2.2.2 —39 + 490 : k = 46;түріндегі теңдеулерді шешу |
1 | |||||
134 | 4 | Теңдеулер / Күн жүйесі
|
4.2.2.1 — қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табу
4.2.2.2 — 230 ×а +40=1000:2;түріндегі теңдеулерді шешу |
1 | |||||
135 | 5 | Санды және әріпті өрнектер. Өрнектерді түрлендіру / Күн мен ай
|
4.2.1.1 санды және әріпті өрнектерді түрлендіру;
4.2.1.2 әріптердің берілген мәніндегі бірнеше айнымалысы бар өрнектің мәнін табу;
|
1 | |||||
136 | 6 | Теңдеулер.Теңдеулерді түрлендіру тәсілімен шешу. / Күн жүйесі
|
4.2.1.2 әріптердің берілген мәніндегі бірнеше айнымалысы бар өрнектің мәнін табу;
|
1 | |||||
137 | 7 | Санды және әріпті өрнектер. / Күн мен Ай
|
4.2.1.2 — әріптердің берілген мәніндегі бірнеше айнымалысы бар өрнектің мәнін табу | 1 | |||||
138 | 8 | Есепке айнымалысы бар өрнектерқұру / Астероидтар мен құйрықты жұлдыздар
|
4.2.1.3 — айнымалысы бар өрнектерді құру және есептер шығару барысында қолдану | 1
|
|||||
139 | 9 | Есепті шығаруда санды және әріпті өрнектерді қолдану / Астероидтар мен құйрықты жұлдыздар
|
4.4.1.3 — есептерді, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу үдерісінде жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдану | 1 | |||||
140 | 10 | Бөлімдері бірдей жай бөлшектері бар өрнектерді салыстыру / Жұлдыздар және галактикалар
|
4.2.1.7 төрт амалдан артық жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу | 1 | |||||
141 | 11 | Бөлімдері бірдей жай бөлшектері бар өрнектерді салыстыру / Жұлдыздар және галактикалар
|
4.2.1.6 — бөлшектері бар сандық өрнектерді салыстыру | 1 | |||||
142 | 12 | Қорытындылау / Расытханалар
|
Өткен материалдарды қайталау
|
1 | |||||
143 | 13 | Өзіңді тексер
«Теңдеу, теңсіздік, өрнектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау. БЖБ № 8 |
Өткен материалдарды қайталау
|
||||||
4(В)-БӨЛІМ
Есептер. Ортақ тақырыптар: «Ғарышқа саяхат» |
|||||||||
144 | 14 | Есептеудің және есептерді шығарудың тиімді тәсілдері. / Ғарышкер болғым келеді
|
4.1.2.5**- микрокалькулятордың көмегімен есептеулерді орындау | 1 | |||||
145 | 15 | Есептеудің және есептерді шығарудың тиімді тәсілдері. / Жұлдыздар
|
4.1.2.5**- микрокалькулятордың көмегімен есептеулерді орындау | 1 | |||||
146 | 16 | Есептер шығару / Ғарыш аппараттары мен ғарышайлақ
|
4.5.1.4 — шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорционал бөлуге табуға берілген есептерді талдау және шығару | 1 | |||||
147 | 17 | Тікбұрышты
параллелепипедтің көлемі мен қырының ұзындығын табуға берілген есептерді шығару /Жер серіктері
|
4.5.1.4 — шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорционал бөлуге табуға берілген есептерді талдау және шығару | 1 | |||||
148 | 18 | Тікбұрышты
параллелепипедтің көлемі мен қырының ұзындығын табуға берілген есептерді шығару /Жер серіктері
|
4.5.1.5 тікбұрышты параллелепипедтің (кубтың) көлемі мен қырының ұзындығын табуға берілген есептерді талдау және шығару;
|
1 | |||||
149 | 19 | Құрама есептер / Ғарышайлақ
|
4.5.1.7 — үш-төрт амалмен шығарылатын есептерді модельдеу және түрлі әдіспен шығару, ең тиімді әдісті анықтау | 1 | |||||
150 | 20 | Құрама есептер / Ғарыш кемесінде өмір сүру жағдайы
|
4.5.1.7 — үш-төрт амалмен шығарылатын есептерді модельдеу және түрлі әдіспен шығару, ең тиімді әдісті анықтау | 1 | |||||
151 | 21 | Құрама есептер. / «Байқоңыр» ғарышайлағы
|
4.5.1.7 — үш-төрт амалмен шығарылатын есептерді модельдеу және түрлі әдіспен шығару, ең тиімді әдісті анықтау | 1 | |||||
152 | 22 | Құрама есептер. / Ғарышайлақ
|
4.5.1.8 — барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу | 1 | |||||
153 | 23 | Өзіңді тексер «Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
БЖБ № 9
|
1 | ||||||
4(С)-БӨЛІМ
Үшбұрыш. Симметрия. Ортақ тақырыптар: «Болашаққа саяхат» |
|||||||||
154 | 24 | Үшбұрыштар. / Уақыт таспасы
|
4.3.1.5 — фигуралар салуды жазық фигураларға оське қатысты симметриялы болатын фигуралармен толықтыру; бұрыштың шамасын табу | 1 | |||||
155 | 25 | Бұрыштарды өлшеу / Болашақ.
|
4.3.1.5 — фигуралар салуды жазық фигураларға оське қатысты симметриялы болатын фигуралармен толықтыру; бұрыштың шамасын табу | 1 | |||||
156 | 26 | Бұрыш салу / Болашаққа көз тастаған фантаст-жазушылар
|
4.3.2.2** бұрыштың градустық өлшемі бойынша бұрыштар; екі қабырғасы бойынша тікбұрышты үшбұрыш; тікбұрышты сызғыштың көмегімен түзуге перпендикуляр түзу сызу;
4.5.2.4 пайызды % символымен, бұрыштың градустық өлшемін 0 символымен, белгілеуді қолдану |
1 | |||||
157 | 27 | Бұрыштарды өлшеу және салу / Болашаққа көз тастаған фантаст-жазушылар.
|
4.3.2.2** — бұрыштың градустық өлшемі бойынша бұрыштар; екі қабырғасы бойынша тікбұрышты үшбұрыш; тікбұрышты сызғыштың көмегімен түзуге перпендикуляр түзу сызу | 1 | |||||
158 | 28 | Құрама фигуралардың ауданы/Болашаққа көз тастаған фантаст-жазушылар.
|
4.3.2.2** — бұрыштың градустық өлшемі бойынша бұрыштар; екі қабырғасы бойынша тікбұрышты үшбұрыш; тікбұрышты сызғыштың көмегімен түзуге перпендикуляр түзу сызу | 1 | |||||
159 | 29 | Симметриялы фигуралар /Болашаққа көз тастаған фантаст-жазушылар.
|
4.3.2.2** — бұрыштың градустық өлшемі бойынша бұрыштар; екі қабырғасы бойынша тікбұрышты үшбұрыш; тікбұрышты сызғыштың көмегімен түзуге перпендикуляр түзу сызу | 1 | |||||
160 | 30 | Симметриялы фишуралар. Пысықтау. /Болашақтың мектебі
|
4.3.1.1** — тікбұрышты үшбұрышты тану және атау
4.3.1.2 — үшбұрыштарды жіктеу |
1 | |||||
161 | 31 | Геометриялық фигуралардың жазбасы /Болашақтың қаласы
|
4.3.2.4 — симметриялы және симметриялы емес жазық фигураларды бір бірінен ажырату және оларды қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру | 1 | |||||
162 | 32 | Жазба /Болашақтың көлігі | 4.3.2.4 — симметриялы және симметриялы емес жазық фигураларды бір бірінен ажырату және оларды қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру | 1 | |||||
163 | 33 | Тізбектер /Ғылыми фантастика
|
4.3.2.4 — симметриялы және симметриялы емес жазық фигураларды бір бірінен ажырату және оларды қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру | 1 | |||||
164 | 34 | Тізбектер /Табиғатты болашақ ұрпақ үшін сақтаймыз
|
4.3.2.4 — симметриялы және симметриялы емес жазық фигураларды бір бірінен ажырату және оларды қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру | 1 | |||||
165 | 35 | Қорытындылау / Болашақты өзіміз тұрғызамыз
|
Өткен материалдарды қайталау
|
||||||
166 | 36 | Қорытындылау / Болашақты өзіміз тұрғызамыз
|
Өткен материалдарды қайталау
|
||||||
167 | Өзіңді тексер
4(С) бөлімі БЖБ |
Өткен материалдарды қайталау
|
|||||||
168 | 38 | Қорытындылау / Болашақты өзіміз құрамыз
|
Өткен материалдарды қайталау
|
1 | |||||
169 | 39 | 4 тоқсан бойынша жиынтық жұмыс
Біз не оқып үйрендік! № 10 Бөлім бойынша жиынтық бағалау. ТЖБ № 4 |
1 | ||||||
170 | 40 | Қорытындылау / Болашақты өзіміз құрамыз
|
Өткен материалдарды қайталау
|
1 | |||||
Біз не оқып үйрендік! № 10 Бөлім бойынша жиынтық бағалау.
ТЖБ № 4 |