Форма 2 б

Форма 2 б
2 б-форма Сабақта оқушының әрекеті мен мінез-құлқын психологиялық педагогикалық бағалау (бірнеше күнгі бақылау қорытындылары енгізіледі) баланың аты-жөні ___________________________________ жасы: ______ мұғалім/психолог, педагог, логопед ______________________________ сыныбы _______ бақылау күні ________________________ 2 б -форма сабақ барысында оқушыны бақылау нәтижесі бойынша толтырылады. бақылау хаттамасында жиі қолданылған балдар әр графикке қойылады № бағалау сипаты I.Сыныпта өзін-өзі ұстау (мінез-құлқы) 1. сабақтарда тынымсыз, зейіні тұрақсыз, істі аяғына дейін жеткізбейді. 2 тапсырмаларды бірнеше рет қайталауды және ересектің тұрақты бақылауына мұқтаж. 3. мұғалімнің нұсқаулықтарын, талаптарын бірден емес, баяу қабылдайды. артта қалушылық. жұмысқа бірден қосылмайды, ұзақ «ойланады 4. сабақта мұғалімге немесе балаға кедергі келтіреді. 5 мұғалімнің талабын, сыныптың күнделікті күн тәртібін орындамайды. 6. мұғалімнің фронтальды нұсқаулықтарын қабылдамайды, сынып жұмысына өз бетінше кірмейді (өзін жоқ деп санайды) және сынып тапсырмаларын ересек адамның көмегінсіз орындамайды. II. Қызмет қарқыны 1. баяу, жайбасар, басқа балаларға ілесе алмайды, үлгермейді. 2. жұмыс қарқыны тұрақсыз. тез шаршап, әлсірейді: енжар немесе керсінше, ширақ болу. 3. ынтамен жұмыс істемейды, көп қателіктер жібереді, сабақ барысын қадағаламайды, көп алаңдайды. 4. жұмыс қарқыны жылдам, бірақ ретсіз және "орынсыз" жұмыс істейді. балдық жүйеде бағалау
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.